Firma » Reklama
Tydzień "5x więcej punktów" - urodzinowa promocja PAYBACK!
Zobacz więcej zdjęć » |
Aby otrzymać 5 razy więcej punktów, wystarczy posiadać kartę PAYBACK i zrobić zakupy lub skorzystać z usług u takich partnerów Programu jak: Allegro, BP, Orange, Telekomunikacja Polska, Real oraz APTEKA1, Bank Zachodni WBK, Etap Hotel, Home.pl, JYSK, Kolporter, MANGO MEDIA i Mix Electronics. Ta wyjątkowa promocja potrwa przez tydzień od 15 do 21 września.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Punkty promocyjne to doskonała okazja dla uczestników Programu, aby znacznie zwiększyć stan swojego konta. Dzięki promocji „5x więcej punktów” mogą oni dużo szybciej zebrać punkty i wymienić je na nagrody, mile Miles & More lub przekazać je na cele charytatywne. W Niemczech prawie połowa z całej puli punktów zbierana jest przez uczestników właśnie podczas tego typu akcji specjalnych. Promocje, w których można zdobyć dodatkowe punkty są tym, co wyróżnia Program PAYBACK i stanowi jeszcze jedno źródło korzyści dla jego uczestników.
Każdy, kto nie ma jeszcze karty PAYBACK, może w każdej chwili dołączyć do Programu i wziąć udział w promocji. Kartę można otrzymać u następujących partnerów Programu: Allegro, BP, Orange, Telekomunikacja Polska, Real oraz APTEKA1, JYSK, MANGO MEDIA i Mix Electronics.
Promocję „5x więcej punktów” będzie wspierała intensywna, ogólnopolska kampania telewizyjna. Spoty reklamowe będą się ukazywać w najważniejszych kanałach telewizyjnych (m.in. TVN, TVP, Polsat). Za kreację spotu odpowiada Ogilvy Action, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest.
Uczestnicy PAYBACK otrzymają multipartnerski newsletter zachęcający do udziału w akcji promocyjnej, a w punktach sprzedaży partnerów biorących udział w promocji znajdą materiały POS. Tydzień „5x więcej punktów” będzie też promowany na stronie www.payback.pl i stronach partnerów promocji.
PAYBACK Polska
Multipartnerski Program Bonusowy PAYBACK wniósł na polski rynek nową generację kart lojalnościowych. Za pomocą jednej karty, uczestnicy Programu mogą gromadzić punkty podczas zakupów w wielu popularnych punktach sprzedaży i online. Ponadto uczestnicy Programu mogą korzystać ze specjalnych zniżek, kuponów oraz ofert. Dzięki temu, mogą szybko i łatwo gromadzić duże ilości punktów. Zebrane punkty można wymieniać na wiele sposobów, w tym na atrakcyjne nagrody, mile Miles & More lub przekazać na cele charytatywne. Korzyścią dla partnerów Programu jest bezpośrednia komunikacja za pomocą platformy marketingowej PAYBACK oraz pozyskanie lojalnych i zadowolonych klientów. W Niemczech, w ciągu ostatnich 10 lat Program PAYBACK osiągnął pozycję najpopularniejszego i najbardziej efektywnego Programu tego typu w Europie. Obecnie kartę Programu PAYBACK posiada i aktywnie z niej korzysta około 60 procent gospodarstw domowych w Niemczech. W Polsce zaledwie w pół roku od startu Programu, liczba aktywnych kart PAYBACK przekroczyła pięć milionów.
Kontakt dla mediów:
Anna Haliżak
Inspirat Communications Consultancy
Elektoralna 24 lok 73
00-892 Warszawa, Polska
Tel. +48 22 216 54 16
anna.halizak@inspirat.pl
Nadesłał:
iwona.nawrocka@inspirat.pl
|
Komentarze (0)