Firma » Biznes
Tylko niewielka część firm przygotowuje się do kryzysów w Internecie z pomocą agencji
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
„Podstawowe wytyczne dotyczące posługiwania się i komunikacji w social media powinny, nie tylko na wypadek kryzysu, istnieć w każdej firmie" - komentuje Norbert Kilen, strategy director agencji Think Kong - „Tymczasem tylko w 35% przedsiębiorstw istnieją jakiekolwiek spisane zasady określające sposób komunikacji na Facebooku czy w innych miejscach w Internecie. Wygląda na to, że managerowie firm albo nie wiedzą o skali możliwych zagrożeń, albo cechuje ich przesadny optymizm".
Badanie wykazało także, że większość firm aktywnie monitoruje Internet w poszukiwaniu wzmianek o swoich markach. Deklaruje to aż 93% firm. Jednocześnie 41% z nich nie prowadziła żadnych szkoleń dotyczących komunikacji w serwisach społecznościowych, blogosferze czy na internetowych forach.
***
Badanie było realizowane przez Instytut Badania Opinii Homo Domini w dniach 7 maja - 6 czerwca 2012 r. na próbie 250 przedsiębiorstw podzielonych na pięć równolicznych grup branżowych (50 jednostek) reprezentujących sektory medycyna/farmacja, finanse, budownictwo i nieruchomości, przemysł i retail.

Blackview Tab A6 Kids - tablet, który rośnie razem z dzieckiem
Przedświąteczne warsztaty zero waste – twórcze przygotowania do Bożego Narodzenia
Aluprof i Selt łączą siły. Rynek budowlany zyskuje nową, kompleksową ofertę pod szyldem Aluprofu
Półkotapczan z sofą – nowoczesne rozwiązanie, które odmieni Twoją przestrzeń
Komentarze (0)