Technologie » Internet
Ucz się od najlepszych w Academy of Digital
Branża digital marketingu jest jedną z najbardziej dynamicznych na całym świecie. Dlatego też rynek ten nieustannie poszukuje młodych, zdolnych i ambitnych pracowników. Obecnie bardzo istotne jest, aby takie osoby posiadały nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczną.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Praktyczna wiedza
Udział w warsztatach organizowanych przez Academy of Digital jest szansą na zdobycie praktycznej wiedzy i doświadczenia z obszarów social media, SEO oraz filmu i animacji. Uczestnicy będą mieli możliwość pracy nad projektami, dzięki którym dowiedzą się jak wygląda praca w agencji interaktywnej, agencji SEM/SEO, social media czy domu produkcyjnym. Celem Akademii jest pokazanie tego, jak wygląda praca marketera od kuchni. Prowadzący skupią się nie tylko na przedstawieniu zagadnień z danego obszaru, ale przede wszystkim na tym aby wprowadzić uczestników w świat ich codziennej pracy.
Ukończ kurs i otrzymaj szansę zatrudnienia
Academy of Digital to 30 godzin merytorycznych zajęć, prowadzonych przez sześciu specjalistów i praktyków z wieloletnim stażem pracy w branży. Obecnie tworzą spółki działające w obszarze grupy mediowej Knowledge Hub, które swoim zasięgiem obejmują nie tylko rynki polskie, ale także zagraniczne. Każdy z nich, podczas warsztatów odbywających się przez pięć kolejnych weekendów, przekaże uczestnikom praktyczną wiedze z wyżej wymienionych obszarów digital marketingu.
Dodatkowo, ukończenie kursu w Akademii jest szansą na otrzymanie zatrudnienia w danej firmie należącej do grupy Knowledge Hub.
Dołącz do Akademii
Proces rekrutacji obejmuje dwa etapy – wypełnienie formularzu zgłoszeniowego, a następnie potwierdzenie udziału i przydział do grupy. Zapisy trwają do końca kwietnia. Liczba miejsc jest ograniczona.
Więcej informacji o warsztatach, prelegentach oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.academyofdigital.pl
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)