Firma » Biznes

Ulotka składna – charakterystyka

Ulotka składna – charakterystyka
Zobacz więcej zdjęć »
Ulotki to jedna z najpowszechniejszych i najłatwiej dostępnych form reklamy – można ją przygotować nawet w domu, choć oczywiście najlepiej zlecić jej zaprojektowanie i druk profesjonalistom z agencji reklamowej lub grafikowi freelancerowi.

Ulotki mogą być kolorowe lub czarno-białe (te są najtańsze), jak również mogą zostać przygotowane w różnych rozmiarach.  Najpopularniejsze są ulotki jednostronne w formacie A6, jednakże nie zmieści się na nich zbyt dużo informacji. Jeśli chcemy na ulotce zawrzeć bardziej szczegółowe przedstawienie usług świadczonych przez naszą firmę, warto zdecydować sięulotki składane w tym samym rozmiarze z zadrukiem dwustronnym. Ulotki składane idealnie sprawdzą się, gdy potrzebujemy przygotować mini przewodnik turystyczny lub mapkę stoisk targowych. Drukarnie najczęściej oferują druk ulotek składanych na papierze kredowym, ale oczywiście można skorzystać z innych opcji. Ulotka składana może być składana na trzy części (otrzymujemy wówczas pięć kart do zadrukowania) w formie litery „C” bądź „Z”, lub na dwie części – na pół poziom do formatu A5 oraz na pół pion. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannafrc

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »