Gospodarka » Żywność

Ulubieńcy nastolatków

Ulubieńcy nastolatków
Zobacz więcej zdjęć »
Każde pokolenie, również to najmłodsze, którego życie toczy się obecnie w znacznej części w mediach społecznościowych ma swoich idoli. Kto wobec tego jest ulubieńcem dzisiejszych nastolatków? Bez wątpienia influencerzy, czyli bijący rekordy popularności internetowi twórcy.

W obecnych czasach to właśnie gwiazdy Internetu wyznaczają nowe trendy oraz zapewniają różnego rodzaju treści młodym odbiorcom. Influencerzy (jak już sama nazwa wskazuje) posiadają ogromny wpływ na nastolatków i wirtualną przestrzeń. Działając publicznie w mediach społecznościowych, budują nie tylko długofalowe relacje z odbiorcami, ale i zamieniają swoją działalność w dochodowe biznesy. Coraz częściej tworzą własne marki, biorą udział w dużych komercyjnych projektach, bądź zawierają korzystne finansowo kontrakty reklamowe.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Influencer jako wzór do naśladowania

Dla przedstawicieli dzisiejszego młodego pokolenia, influencerzy są nie tylko autorami treści. Młodzież postrzega ich również jako swego rodzaju autorytet i osoby, z którymi można się utożsamić. Według badań, aż 70% nastoletnich subskrybentów YouTube zdeklarowało, że w większym stopniu znajduje wspólny język z twórcami video niż z tradycyjnymi celebrytami.[1] To właśnie influencerzy inspirują dzisiejszą młodzież do konkretnych postaw, zachowań czy nawet sposobu ubierania się. Zdecydowanym plusem działalności internetowych twórców jest ich zaangażowanie społeczne. Coraz częściej zabierają oni głos w ważnych kwestiach, biorą udział w kampaniach edukacyjnych i tym samym wywierają pozytywny wpływ na codzienne nawyki młodych odbiorców.

Faworyci młodego pokolenia

Internetowi twórcy zdobyli pozycję idoli wśród nastolatków, także dlatego, że są na bieżąco z najnowszymi trendami w social mediach. Jednocześnie traktuje się ich obecnie jako wysokozasięgowy kanał komunikacji, precyzyjnie targetujący konkretne grupy odbiorców. Większość marek, szczególnie tych ukierunkowanych na młodych konsumentów, współpracuje ze znanymi influencerami, aby mówić o nowościach i atrakcyjnie je zaprezentować - często w zabawny, angażujący sposób. Przykładem takiej marki jest Chupa Chups, która swoje hasło „Forever Fun" i ideę wiecznej zabawy komunikuje między innymi poprzez współprace z influencerami. W ubiegłym roku marka zaangażowała internetowych twórców do promocji Gumy Balonowej Chupa Chups na topowym wśród młodzieży serwisie TikTok.

- Guma Balonowa Chupa Chups to produkt stworzony z myślą o nastoletnich konsumentach. Do kampanii promującej tę linię zaangażowaliśmy influencerów, będących dzisiejszymi ulubieńcami tej grupy celowej, dzięki czemu pokazaliśmy produkt w naturalny sposób, w odpowiednim dla młodych tonie i stylu. Naszą Gumę Balonową polecamy jednak wszystkim, którzy chcą poczuć chwilę beztroskiej zabawy, niezależnie od wieku - komentuje Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.

Guma Balonowa Chupa Chups dostępna jest w trzech różnych wariantach: Tutti Frutti, Truskawka oraz barwiącej język wersji Colors o smaku niebieskiej maliny. Guma zamknięta jest w poręcznym sticku, dzięki czemu zawsze można mieć ją przy sobie. W sklepach można dostać również Gumę Balonową bez cukru w mega drażetkach, dostępną w butelce 72 g.

 [1] https://www.thinkwithgoogle.com/marketing-strategies/video/youtube-stars-influence/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

epotx

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »