Gospodarka » Przemysł
Unia Owocowa w prestiżowym konkursie biznesowym!
W gronie zwycięzców konkursu International Business Awards – Stevie Awards 2021 znalazło się Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” zdobywając Brązową Nagrodę Stevie w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year - Public Affairs”! Projekt musiał pokonać ponad 3 tys. zgłoszeń z 63 krajów. Działania PR były realizowane przy współpracy z agencją Procontent Communication.
Polska jest jednym z czołowych producentów jabłek na świecie i największym w Europie. Przewidujemy, że w 2021 zbiory będą na poziomie 4170 tyś. ton. Pomimo tego, 30% polskich sadowników twierdzi, że sytuacja branży w naszym kraju nie należy do najlepszych. Unia Owocowa powstała po to, aby zabrać głos w tej sprawie i mieć realny wpływ na sytuację sadowników. Jej celem jest zwrócenie uwagi na korzystną działalność grup producenckich, które są kluczem do poprawy sytuacji w sektorze. Po roku działań, UO stała się ekspertem, komentatorem trendów
i kompendium wiedzy. Dążąc do poprawy sytuacji w branży, uczestniczyła w konsultacjach z Komisją Europejską i krajowych WPR w MRiRW.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Odpowiedzią na wiele wyzwań stojących przed sadownictwem jest działalność organizacji producenckich. Ich celem jest zapewnienie lepszych warunków rynkowych i negocjacji z sieciami handlowymi. Poza MRiRW, Unia Owocowa jest pierwszym źródłem informacji i głównym komentatorem dla mediów w kategorii rolnictwa, sadownictwa i handlu. W ramach tarczy antykryzysowej w wytycznych MRiRW i GIS z 12. maja, przyjęto postulaty opublikowane przez UO, co zapewniło ciągłość i nieprzerwany dostęp do siły roboczej w trakcie zbiorów (otwarcie granic z Ukrainą, ułatwienia wjazdu, kwarantanna w gospodarstwie z możliwością świadczenia pracy).
„Nagroda w konkursie Stevie Awards to duże wyróżnienie na arenie międzynarodowej. Współpraca rolników i grup producenckich jest bardzo istotna, gdyż zapewnia lepszą pozycję do negocjacji, dzięki czemu możemy sprzedać więcej na lepszych warunkach, a także poszerzać rynki zbytu. Celem Unii Owocowej jest promocja najwyższych standardów jakości, dlatego tym bardziej cieszymy się z takiego uhonorowania naszych starań” – podkreśla Paulina Kopeć, sekretarz generalna Unii Owocowej.
Stevie Awards to zbiór ośmiu konkursów z nagrodami biznesowymi, organizowanych corocznie przez Stevie Awards, Inc, aby uhonorować osiągnięcia oraz wkład firm i ludzi biznesu na całym świecie. Unia Owocowa brązową statuetkę zdobyła w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year - Public Affairs”. Wyróżnione działania obejmowały m.in. komunikację z MRiRW – postulaty o problemach branży, potrzebach sadowników, producentów i dystrybutorów, a także współpracę z ambasadą brytyjską w celu zabezpieczenia polskich interesów po Brexit.
Ponieważ trwający kryzys związany z COVID-19 uniemożliwi zwycięzcom otrzymanie nagród na scenie podczas tradycyjnego bankietu galowego IBA, zwycięzcy będą świętować podczas wirtualnej ceremonii 8 grudnia.
Procontent Communication to agencja public relations i digital marketing, członek Związku Firm Public Relations. Specjalizuje się w realizacji projektów z wielu obszarów komunikacji. Oferuje m.in. usługi z zakresu public relations, public affairs, employer brandingu oraz social media.
„Prowadzenie aktywności w zakresie public relations oraz PA w sektorze owoców i warzyw to zarówno spore wyzwanie jak i doświadczenie, z którego możemy być dumni. Kluczem do sukcesu w naszych działaniach jest zaangażowanie i doświadczenie zespołu pracującego przy projekcie na tak dynamicznym i wymagającym rynku, jakim jest branża sadownicza” – podkreśla Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication.
Nadesłał:
AniaKania12
|
Komentarze (0)