Rozrywka i wypoczynek » Gry
United Label zaprezentuje datę premiery Eldest Souls na targach E3
Zobacz więcej zdjęć » |
Gracze poznają dokładną datę premiery gry na największych corocznych targach branży gier na świecie E3, które odbędą się 12-15 czerwca w formule online. Jednocześnie rozpocznie się intensywna globalna kampania promocyjna tytułu. W minionym roku spółka odnotowała przychody w wysokości ponad 1 mln zł, przy zysku netto na poziomie 182 tys. zł. Całość ubiegłorocznych przychodów stanowiły wpływy ze sprzedaży pierwszej gry z portfolio wydawcy – Röki, na platformie PC i Nintendo Switch.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Bardzo się cieszę, że możemy już konkretnie zapowiedzieć tak wyczekiwaną przez graczy i inwestorów informację. Trwają ostatnie prace nad grą, a na targach E3 podamy dokładną datę premiery Eldest Souls – mówi Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.
Eldest Souls to gra z gatunku „souls-like”, skupiająca się na starciach z bossami, łącząc dynamiczną rozgrywkę z wyjątkową grafiką stworzoną w technologii pixel-art. Premiera gry będzie przeprowadzona na wszystkich kluczowych platformach w tym samym czasie. Wishlista, na dzisiaj, tego tytułu gromadzi blisko 100 tys. zainteresowanych graczy.
- Rok 2020 był dla United Label udany oraz niezwykle intensywny. W pierwszej połowie roku skupialiśmy się na działaniach budujących rozpoznawalność gry Röki zarówno w social mediach, jak i wśród społeczności graczy – komentuje Tomasz Litwiniuk. W drugiej połowie lipca ub. r. spółka przeprowadziła premierę Röki na PC, a w październiku 2020 r. na konsolę Nintendo Switch. Gra zebrała bardzo dobre recenzje zarówno od krytyków jak i graczy, a w marcu 2021 r. osiągnęła próg rentowności. Obecnie na wishliście grę ma ponad 126 tys. graczy.
- Jednocześnie prowadzone były prace zmierzające do przeprowadzenia subskrypcji akcji i wprowadzenia spółki na giełdę NewConnect, co miało miejsce już na początku 2021 r. W lipcu 2020 r. z sukcesem zakończyliśmy kampanie crowdinvestingową pozyskując od inwestorów 4,4 mln zł środków na dalszy rozwój dotychczasowych projektów oraz pozyskanie kolejnych tytułów do portfolio – podsumowuje prezes United Label.
Nadesłał:
shhme
|
Komentarze (0)