Gospodarka » Żywność

Unitop z nową marką sezamków Amki TO GO

Unitop z nową marką sezamków Amki TO GO
Zobacz więcej zdjęć »
Naładowane sezamem Amki TO GO to pełnowartościowa, chrupiąca przekąska, która doda energii oraz jest ciekawą, zdrowszą alternatywą dla słodyczy. Sezamki są dostępne w trzech wariantach smakowych, mają bardzo prosty skład, są bezglutenowe oraz stanowią źródło błonnika.

Linia produktów jest już dostępna w sieci Decathlon w Polsce, która jednocześnie została ambasadorem marki.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Dzięki swoim bogatym wartościom odżywczym (sezam jest źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, błonnika, witamin i minerałów), produkty wpisują się w kategorię superfoods. Są dedykowane osobom poszukującym zdrowszej alternatywy dla słodyczy, w ramach szybkiej, codziennej przekąski.

Amki TO GO są dostępne w następujących wersjach smakowych:

  • klasyczne - bazowa wersja sezamków, mają prosty skład i aż 50% sezamu. Karton typu display zawiera 32 opakowania, każde z nich mieści trzy plasterki. Produkt jest również sprzedawany wformacie mini - małych iwygodnych porcjach „na raz". Jest dostępny w kartonie do ekspozycji przykasowej i sprzedaży na sztuki ozawartości 1,9 kg, a także w większych kartonach 4,8 kg oraz 1,8 kg do sprzedaży luzem;
  • z miodem - zawierają dodatek pszczelego miodu wielokwiatowego. W opakowaniu znajdują się 3 plasterki, a karton typu display zawiera 16 sztuk opakowań;
  • z quinoa - zawierają dodatek komosy ryżowej. Ze względu na technologię produkcji iwłaściwości dodatku smakowego, w opakowaniu znajdują się 2 plasterki, karton zawiera 16 sztuk opakowań.

Amki TO GO doskonale sprawdzi się jako produkt impulsowy, który warto ulokować na półkach przy kasie, ale również na regularnej półce z batonami, chałwą i sezamkami lub, ze względu na wyżej wymienione właściwości - półce z produktami prozdrowotnymi.

To, co dodatkowo wyróżnia Amki TO GO od innych produktów w tej kategorii to fakt, że są wyjątkowo chrupkie i cienkie. Jak wykazały badania marki, to atuty, na które konsumenci zwracają bardzo dużą uwagę.

 - Sezamki to kategoria znana i lubiana od lat - prawie 70% Polaków deklaruje, że sięga po nie przynajmniej od czasu do czasu. Niemniej, kategoria wymaga odświeżenia, dzięki ofercie produktów dostosowanych do dzisiejszych oczekiwań. Amki TO GO to przekąski, które oprócz walorów smakowych, sensorycznych i energetycznych, oferują konsumentowi dodatkowe benefity użytkowe, mające swoje źródło w aktualnych trendach. To między innymi „czysta etykieta", czyli prosty skład, i bogaty profil odżywczy z wysoką zawartość cennych nienasyconych kwasów tłuszczowych - NNKT. W dodatku, produkt jest bezglutenowy i stanowi źródło błonnika, a przecież według ostatnich trendów zapotrzebowanie na produkty z błonnikiem znacznie wzrosło. Co równie istotne, produkt posiada poręczne opakowanie, które łatwo zabrać ze sobą w drogę - i co ważne - nadaje się później do recyklingu - mówi Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

38PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »