Firma » Biznes

Uroczyste otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego Alensy w Polsce

W sercu Katowic miało miejsce oficjalne otwarcie pierwszego polskiego showroomu marki Alensa, podczas którego zaprezentowano nowoczesną przestrzeń, zaawansowaną diagnostykę i bogatą ofertę okularów. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele mediów, influencerzy oraz eksperci z branży optycznej.

Wydarzenie z okazji oficjalnego otwarcia showroomu Alensy odbyło się 16 września. Salon jednego z europejskich liderów rynku optycznego zlokalizowany jest przy ul. 3 Maja 17 w samym sercu Katowic. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele lokalnych mediów, influencerzy oraz reprezentanci marki. Goście mogli zapoznać się z szeroką ofertą marek premium oraz kolekcji własnych Alensy, w tym Crullé, Kimikado, Marisio, Beron i LeWish; przetestować interaktywne kioski oraz wykonać badanie wzroku. Modową część spotkania poprowadziła stylistka Paulina Kotecka, która zaprezentowała najważniejsze trendy optyczne na sezon jesień/zima i doradziła gościom przy wyborze okularów.

Profesjonalna przestrzeń z zaawansowaną diagnostyką
Showroom w Katowicach to już ósmy salon stacjonarny marki. Alensa posiada salony m.in. w Pradze, Budapeszcie oraz Győr. Nowoczesna przestrzeń o powierzchni 200 m² mieści ponad 2 tysiące modeli oprawek oraz dwa gabinety optometryczne wyposażone w zaawansowany sprzęt diagnostyczny. W salonie dostępne jest urządzenie Zeiss Visucore 500 umożliwiające wykonanie pomiaru wzroku w mniej niż 4,5 minuty, z precyzją do 0,01 dioptrii. Na miejscu dostępne są również innowacyjne rozwiązania technologiczne, takie jak metki z kodem QR, oraz interaktywne kioski występujące w dwóch wariantach. Samoobsługowy umożliwia klientom „przymierzanie” okularów online na dużym ekranie i składanie zamówień. Drugi wariant obsługiwany jest przez optometrystów, gdzie tworzone są profile klientów z zapisem dioptrii i historii zamówień. Marka planuje wkrótce otwarcie drugiego salonu w Polsce, tym razem w Warszawie, a rozwój sieci w kolejnych regionach i miastach jest już w toku.

Globalny brand z wieloletnim doświadczeniem
Choć marka dopiero w tym roku otwiera showroomy w Polsce, na polskim rynku online działa już od wielu lat za pośrednictwem sklepu alensa.pl. Firma prowadzi ponad 40 sklepów internetowych z soczewkami kontaktowymi oraz okularami korekcyjnymi i przeciwsłonecznymi w całej Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Szwajcarii, na Ukrainie oraz w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Obecnie w większości krajów, w których działa, należy do trójki największych sprzedawców soczewek kontaktowych online, a w całym segmencie jest liderem w Europie. Alensa sprzedaje wyłącznie oryginalne soczewki kontaktowe i okulary dostarczane przez autoryzowanych i renomowanych dystrybutorów. W jej ofercie jest ponad 17 000 modeli okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych, a w magazynie dostępnych jest 99 proc. możliwych kombinacji soczewek kontaktowych.




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

marcelina.zielnik@rocketscience.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »