Dom » Wnętrza
Urodziny BoConcept ze sztuką w tle
Zobacz więcej zdjęć » |
Urodzinowe przyjęcie BoConcept odbyło się w jednym z trzech stołecznych salonów marki. Świętowano podczas niego aż cztery okazje: 18 lat BoConcept w Polsce, 66 - na świecie, jubileusz 10-lecia ikony designu - fotela Imola (projektu Henrika Pedersena) oraz 5. urodziny salonu przy Woronicza 31. Showroom odwiedzili liczni dziennikarze, przedstawiciele branży wnętrzarskiej, projektanci, styliści oraz celebryci. Event poprowadziła Olga Kisiel-Konopka - właścicielka OKK! PR.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Tego wieczoru swój wykład „Pomyśl(na) przyszłość. Trendy 2019/20" zaprezentował trendwatcher Michał Mazur z TrendNomad.com. Uczestnicy wydarzenia poznali również nietypową, artystyczną odsłonę ikony designu - fotela Imola. Jak powstała jego pierwotna, ikoniczna wersja? Przed dekadą Henrik Pedersen znalazł inspirację do stworzenia swego dzieła w jednej z dwóch wirujących połówek piłki tenisowej. Każda ze stron fotela sprawia wrażenie, jakby powstała z jednego kawałka, a zaokrąglone kształty kontrastują z ostrymi krawędziami paneli bocznych. Tak nietuzinkowe połączenie nadaje mu dramaturgii i wpływa na poczucie wizualnego komfortu. Natomiast jego „nowe wcielenie", wersja zinterpretowana współcześnie powstała za sprawą kooperacji BoConcept Warszawa, a także projektanta mody, znakomitego artysty - Mateusza Sudy. Zaprezentowaną podczas urodzin wyjątkową odsłonę mebla wyróżnia intensywna czerwień materiału i charakterystyczna dla artysty kreska.
Z okazji jubileuszu 10-lecia fotela Imola, marka przygotowała 600 egzemplarzy z edycji limitowanej, wykonanych ręcznie w nowej odsłonie: miękkim, luksusowym czarnym aksamicie. Do tej pory sprzedano ich 300 - unikatowe modele wyposażone są dodatkowo w numerowaną tabliczkę, broszurę oraz certyfikat autentyczności.
Krótkie wystąpienie zaprezentował gospodarz wieczoru - Kamil Maślanka, współwłaściciel BoConcept Warszawa. Wydarzeniu towarzyszył również konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Do zwycięzców trafiły m.in. miniaturki fotela Imola, plakaty czy biżuteria. Najnowszą technologię zaprezentowała marka Samsung. Goście mogli przekonać się o niezwykłej jakości obrazu, którą gwarantuje telewizor QLED 8K. O podniebienia przybyłych zadbała restauracja MJUD, a dobry humor zapewnił ABSOLUT. Partnerami wydarzenia były również marki Jo Malone London oraz On My Wall.
Więcej informacji o BoConcept Warszawa na stronie: https://www.boconcept.com/pl-pl/.
Nadesłał:
OKK!
|
Komentarze (0)