Technologie » Internet
Uwielbiasz ketchup Włocławek? Stwórz Dzieło na jego cześć! Do wygrania atrakcyjne nagrody!
Zobacz więcej zdjęć » |
Dobierz odpowiednie tło, dodaj gotowe elementy lub narysuj coś sam! Wykaż się kreatywnością i pokaż jak dużą sympatią darzysz ketchup Włocławek. Swoją pracę zamieść na stronie http://wloclawekketchup.pl/.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wszystkie nadesłane prace trafią do galerii on-line marki i poddane zostaną głosowaniu internautów. Autorzy prac z najwyższą liczbą głosów, które najtrafniej oddadzą charakter kultowego ketchupu, otrzymają atrakcyjne nagrody. Konkurs składa się z 3 rund i potrwa do 11.09.2016r. W każdej z rund do wygrania są aparaty Instax oraz słuchawki Marshall.
Za organizację konkursu, przygotowanie strony internetowej i działania promocyjne w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Mint Media.
Zapraszamy do udziału w konkursie na: www.wloclawekketchup.pl
Zachęcamy też do śledzenia Włocławkowego Facebooka:Fb.com/Wloclawekketchup
Włocławek to marka wywodząca się z regionu Kujaw z tradycjami sięgającymi 1964 roku. Ze względu na charakterystyczny smak, który Włocławek zawdzięcza dodatkowi przecierów z selera i cebuli, nie da się go pomylić z żadnym innym ketchupem. W macierzystym regionie Kujaw Włocławek to produkt kultowy, obdarzony przez Konsumentów niespotykaną lojalnością i sympatią.
Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction. Więcej informacji na www.mintmedia.pl
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)