Społeczeństwo » Społeczeństwo
Uwierz w marzenia, na nie nigdy nie jest za późno
Zobacz więcej zdjęć » |
Po stronie Adliner, było przygotowanie strategii, kreacji materiałów BTL oraz wsparcie merytoryczne Fundacji Mam Marzenie. Dzięki wspólnym działaniom nawiązano współpracę z mediami, które nieodpłatnie, bądź za symboliczna złotówkę udostępniły Fundacji powierzchnię reklamową.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wśród nich znalazły się między innymi takie tytuły prasowe jak: KMH, Puls biznesu, Elle, Sukces, Przekrój, Wydawnictwa: Polskapresse, Agora, Murator, Media Regionalne. Kampania objęła także swoim zasięgiem Internet na takich portalach jak: gadu-gadu.pl, racjonalista.pl, filmweb.pl, kobieta.pl, gala.pl,mojegotowanie.pl, glamour.pl, RodzineOnline.pl, Focus.pl, Oddysei.com, National-geographic.pl, KlubRysia.pl, Boja.pl.
Kampanię 1% „Uwierz w marzenia" wspierał również dom mediowy Starcom. Dzięki jego zaangażowaniu reklamę Fundacji Mam Marzenie mogliśmy zobaczyć w: TVN Turbo, TVN Style, TVN Siedem, TVN Meteo, Discovery, Animal Planet.
Na potrzeby Kampanii 1%, Fundacja przygotowała nowy spot telewizyjny i radiowy. Ich realizacja była możliwa dzięki zaangażowaniu Fundacji oraz ambasadorki Fundacji Mam Marzenie - Małgorzacie Kożuchowskiej. Specjalne podziękowania należą się również zespołowi produkcyjnemu: charakteryzatorce - Julicie Iwańskiej - Jaskółce; stylistce - Oldze Belce z Jaga Hupało & Thomas Wolff Hairdesign; fotografowi - Piotrowi Knapowi, Paulinie Bocheńskiej, która była odpowiedzialna za dźwięk oraz Studio Positive Arts - za koordynację i przygotowanie materiałów kampanii 1%.
Kampania 1% „Uwierz w marzenia" potrwa do końca kwietnia a wszystkie osoby, które nie dokonały jeszcze swoich rocznych rozliczeń PIT'ów gorąco zachęcamy do przekazania swojego 1% na rzecz Fundacji Mam Marzenie. Wystarczy tak niewiele, by dać radość innym.
Więcej informacji można znaleźć na http://www.mammarzenie.org/strona/563_1_opp_fundacja_mam_marzenie.html.
Komentarze (0)