Zdrowie » Ciało
Uznany na całym świecie „superfood” w nowym produkcie Marwit!
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nic więc dziwnego, że warzywo to zaliczane jest do superfood, czyli superproduktów, zawierających wyjątkowo dużo witamin i wartościowych składników mineralnych. Teraz stało się także jednym z głównych składników nowej serii limitowanejieżego, zdrowego soku Marwit, przygotowywanego bez dodatków konserwantów i substancji barwiących.
Jedna butelka soku z pomarańczy i jarmużu z limitowanej serii znanej marki Marwit dostarczy 36 mg witaminy C, pokrywając tym samym aż 45 proc. dziennego zapotrzebowania na nią u dorosłej osoby. To składnik pożądany przede wszystkim teraz, gdy tak łatwo o infekcję, ponieważ pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego, przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia oraz zapewnia dobre funkcjonowanie skóry, kości, naczyń krwionośnych i zębów.
To jednak nie wszystko. Doceniany jest również ze względu na to, że żadne inne warzywo nie zawiera tyle wapnia, co on. A wapń to prawidłowe krzepnięcie krwi, lepszy metabolizm energetyczny oraz wyśmienite funkcjonowanie mięśni i enzymów trawiennych.
- Superfood od kilku lat są wyjątkowo modne, również w Polsce. Algi, komosa ryżowa, jagody goji, czy właśnie jarmuż, to produkty, które chętnie dodajemy do codziennego jadłospisu. Wiedzieliśmy, że superprodukt powinien się pojawić również w ofercie świeżych soków Marwit – przekonuje Anna Pawłowska-Kruzińska, kierownik ds. marketingu Marwit.
Nowy sok z pomarańczy i jarmużu Marwit będzie dostępny w kilku tysiącach sklepów na terenie całej Polski, w edycji limitowanej.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Biuro Prasowe Marwit
|
Komentarze (0)