Technologie » Internet

Value Media Certyfikowanym Partnerem Google AdWords

Value Media uzyskało prestiżowy status Certyfikowanego Partnera Google AdWords. Oznacza to, że kampanie prowadzone przez specjalistów Value Media w zakresie PPC spełniają rygorystyczne kryteria stawiane przez firmę Google.

Uzyskanie przez Value Media tytułu Certfikowanego Partnera Google AdWords jest wynikiem stałego rozwoju kompetencji PP.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Staramy się, aby nasze działania w zakresie Google AdWords charakteryzowały się najwyższą jakością. Przyznanie nam Certyfikatu Partnera wskazuje na to, że sposób prowadzenia przez nas kampanii reklamowych czyni nas specjalistami godnymi polecania przez Google – przyznaje Przemek Włodarski, SEM Manager z Value Media.

Klienci Certyfikowanych Partnerów otrzymują zapewnienie, że ich kampanie reklamowe realizowane w Google AdWords są prowadzone według wszelkich standardów polecanych przez Google oraz przebadanych pod względem skuteczności wytycznych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna Sobolewska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »