Moda » Odzież
VAN GRAAF otwiera drugi salon w Warszawie w najgorętszej lokalizacji tego sezonu – Galerii Młociny
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Z dala od miejskiego zgiełku, w skąpanej w zieleni dzielnicy Warszawy, miłośnicy mody będą mieli okazję skorzystać z imponującej oferty tego multibrandu.
Atutem nowego salonu VAN GRAAF w Galerii Młociny jest przestronne i eleganckie wnętrze zaprojektowane tak, by zapewnić maksymalną wygodę i komfort nawet najbardziej wymagającym klientom. Na dwóch piętrach o łącznej powierzchni 2.000 metrów kwadratowych miłośnicy mody znajdą starannie wyselekcjonowany asortyment najwyższej jakości, oferowany przez 200 międzynarodowych marek zarówno damskich, jak i męskich, mając do dyspozycji zespół wykwalifikowanych pracowników, służących fachową poradą.
Panie będą mogły wybierać spośród wiosenno-letnich propozycji takich marek jak: adidas Originals, Tommy Hilfiger, Levi’s, PUMA czy Superdry lub minimalistycznych kolekcji Calvin Klein Jeans i Esprit. Podobnie jak w warszawskim salonie w Złotych Tarasach, VAN GRAAF oferuje też unikalne marki dostępne tylko pod szyldem VAN GRAAF – są to m.in. Marie Lund, Marie Lund Sport, Apriori. Na panów z kolei czekają propozycje od BOSSA, Calvina Kleina, Tommy’ego Hilfigera, sportowe kolekcje na co dzień od Tommy Jeans, Superdry, Ellesse czy w końcu eleganckie stylizacje od Finshley&Harding London.
Długo zastanawialiśmy się nad wyborem odpowiedniej lokalizacji w Warszawie, aby otworzyć drugi w stolicy dom mody VAN GRAAF. Udało się - otwieramy się w Galerii Młociny na warszawskich Bielanach, która zaistnieje na mapie stolicy nie tylko jako kolejne centrum handlowe, ale także MIEJSCE SPOTKAŃ oferujące unikatowe możliwości rozrywki i spędzania czasu wolnego – podkreśla Kamil Kresa, menedżer salonu VAN GRAAF w Galerii Młociny. Nasz nowy salon VAN GRAAF to sprawdzona recepta na sukces: ogromny wybór marek o różnym profilu – sportowe, casualowe, formalne. To również wyjątkowa architektura obiektu, strefy wypoczynku i profesjonalna obsługa, która sprosta wymaganiom nawet najbardziej wymagających klientów – dodaje podekscytowany Kamil Kresa. Z okazji otwarcia, salon VAN GRAAF w Galerii Młociny oferuje klientom atrakcyjne bonusy, w tym wyjątkowe zniżki.
Z dala od miejskiego zgiełku
Drugi już salon VAN GRAAF w Warszawie został ulokowany przy ul. Zgrupowania AK "Kampinos" 15 w Galerii Młociny. Marka postawiła na przyjazną, bliską naturze okolicę w malowniczej części stolicy – na Bielanach, dbając o najwyższe standardy w zakresie architektury oraz wystroju wnętrz. Przestronny, elegancki salon został zaprojektowany w taki sposób, aby każda wizyta klienta była satysfakcjonującą podróżą do świata mody i inspiracji. Najnowsze trendy są tu na wyciągnięcie ręki, a doskonała atmosfera dopełnia całości.
***
O firmie VAN GRAAF
VAN GRAAF to jeden z największych domów mody typu multibrand, oferujący różnorodne kolekcje prestiżowych międzynarodowych marek – doskonałe gatunkowo linie typu basic, najnowszą modę młodzieżową i designerskie kolekcje prosto z wybiegów. VAN GRAAF jest synonimem najwyższej jakości, zapewnia Klientom najlepszy asortyment oraz profesjonalne doradztwo i obsługę. W lutym 2016 uruchomiony został sklep internetowy VANGRAAF.COM oferujący różnorodny asortyment produktów i usług. Obecnie pod szyldem VAN GRAAF działa 17 salonów zlokalizowanych w: Polsce, Austrii, Szwajcarii, Czechach, na Węgrzech oraz na Łotwie.
Więcej informacji na www.vangraaf.com.
Informacje dla mediów:
Diana Zbrzeźniak
PRIMUM Public Relations
Partner Media Consulta International
ul. Widok 8, 00-023 Warszawa
T + 48 22 690 67 41
d.zbrzezniak@primum.pl
Nadesłał:
primum_pr
|
Komentarze (0)