Technologie » Internet

Viewell – nowe narzędzie do analityki internetowej od Valkea Media

Po 16 miesiącach prac rozwojowych, grupa mediowa Valkea udostępnia swoim klientom nowe narzędzie analityczne Viewell, dołączając tym samym do prężnie rozwijającego się sektora dostawców oprogramowania do analityki marketingowej.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Narzędzie ma w prosty i przejrzysty sposób, szybko i dokładnie dostarczać kluczowych informacji i analiz dla marketera, który choć w minimalnym stopniu wspiera komunikację swojej marki danymi płynącymi z analityki internetowej” – mówi Tomasz Opiela,
CEO, Valkea Media.

 

Viewell wspiera analitykę internetową przez zastosowanie  zaawansowanych modeli predykcyjnych wykorzystujących metody uczenia maszynowego. Rozwiązanie wzbogacone jest o unikatowe w skali całego rynku i niedostępne dotąd rozwiązania, spośród których poniżej przedstawiamy trzy najważniejsze funkcje.

 

Moduł do przewidywania skuteczności przekazu marketingowego

Umożliwia sprawdzenie, jeszcze przed publikacją, czy zaproponowana treść wpisu na Facebooku skutecznie zaangażuje grupę docelową.

 

„Moduł oparty jest o algorytmy uczenia maszynowego analizujące zarówno treść posta jak i inne jego cechy. Dzięki temu osiągnięto wysoką dokładność predykcji, która wynosi obecnie aż 70%-90%” – mówi Jacek Krawczak, Chief Data Scientist, Valkea Media

 

Moduł do odnajdywania influencerów/ambasadorów marki

Pozwala na wskazanie tych fanów, którzy wykazali największą aktywność w stosunku do postów badanej marki. Dzięki niemu można także w prosty sposób przejrzeć historię ich aktywności i podjąć decyzję odnośnie ewentualnej współpracy. Moduł ten wyróżnia Viewell od aplikacji typu „Top Fans” funkcją typowania użytkowników, których aktywność (np. komentarze inicjujące wątek pod postem) w największym stopniu angażują pozostałych uczestników dyskusji.

 

Moduł raportowania wyników

Umożliwia dostęp do szeregu przydatnych funkcji: statystyk interakcji, zasięgu, społeczności, klikalności postów, ich efektywności w dni robocze i weekendy, doboru optymalnej liczby słów i ich rodzaju – wszystko to w rozbiciu na typy postów zdefiniowanych przez Facebooka (m.in.: link, zdjęcie, video, status itp.) oraz
np. własną kategoryzację postów, zrozumiałą dla agencji i klienta.

 

„Moduł ten jest bardzo intuicyjny i interaktywny. Znacznie przyspiesza przepływ danych oraz raportowanie wyników na linii agencja – klient. Analizy okresowe (np. tygodniowe czy comiesięczne) dostępne są już następnego dnia kolejnego okresu” – mówi Łukasz Trębicki, Head of Social Media Analytics, Valkea Media.

 

Dostęp do pulpitu z wykresami możliwy jest w czasie rzeczywistym, ponieważ dane odświeżane są na bieżąco. Każdy klient agencji może dowolnie skonfigurować składniki raportu pod swoje preferencje. Niemal wszystkie jego elementy (filtry, suwaki, wykresy) są „klikalne”, co umożliwia łatwy dostęp do bardzo szczegółowych informacji.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

akleczyk@valkea.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »