Dom » Wnętrza
Villeroy & Boch orientalnie: Anmut Asia – fascynujący świat Dalekiego Wschodu na stole
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Rytualne parzenie herbaty jest jednym z nich. Dlatego to z Dalekiego Wschodu, Villeroy & Boch czerpał inspiracje do Anmut Asia – kolekcji porcelany 
z przepięknym zestawem do przygotowywania i podawania herbaty. Teraz fascynujący świat orientu możesz mieć na swoim stole. 
Anmut Asia: harmonijna elegancja
Formy i zdobienia nowej porcelany Anmut Asia nie pozostawiają wątpliwości co do jej azjatyckiego pochodzenia. Jednak nie da się jej przyporządkować żadnej, konkretnej kulturze Dalekiego Wschodu. Anmut Asia jest jej kwintesencją. Villeroy & Boch udało się stworzyć porcelanę, którą cechuje wszystko to, co wspólne dla różnorodnych stylów azjatyckich: harmonia, prostota i elegancja. Widać je zarówno w tradycyjnych, zaokrąglonych kształtach, jak i w zdobieniach: delikatnych, geometrycznych wzorkach, malowanych pastelową czerwienią na białym tle. 
Anmut Asia: na herbaciane popołudnie
Sercem kolekcji Anmut Asia jest klasyczny czajnik do parzenia prawdziwej herbaty. 
A tę, według mieszkańców Dalekiego Wschodu, przyrządzamy tylko z dużych, dobrze zwiniętych liści. Nigdy z torebki. Do tego odpowiednia temperatura wody i odległość podczas zalewania. Podawana tylko w porcelanie – oto przepis na herbatę doskonałą. 
W Anmut Asia znajdziesz wszystko to, co potrzebne do przygotowania i podania tego napoju: czajnik do parzenia i filiżanki. Usiądź wygodnie w fotelu i rozkoszuj się orzeźwiającą herbatą, której smak nabiera dodatkowych walorów, gdy podawana jest w azjatyckiej porcelanie Villeroy & Boch. Ponadto, w zestawie dostępne są miseczki do ryżu w różnych rozmiarach.
Więcej informacji: 
Ewelina Ciuchta 
Konkret PR 
tel. kom. 508 338 267
e-mail: e.ciuchta@konkretpr.pl     
    	
| Nadesłał:
            konkretpr | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)