Rozrywka » Turystyka
Visit Poland with A2 TO EUROPE
W 2015 r. Europa ponownie stanie się najczęściej odwiedzanym kontynentem. Światowa Organizacja Turystyki (UNWTO) szacuje, że przy utrzymaniu ogólnoświatowego 4% tempa wzrostu liczby przyjazdów, będzie to nawet 600 mln osób czyli aż o 2,3 mln więcej niż rok temu. Z danych Ministerstwa Sportu i Turystyki wynika, że do końca 2015 roku Polskę odwiedzi nawet 76 mln cudzoziemców, z których 16 mln stanowić będą turyści.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dla wszystkich, którzy zdecydują się na turystykę samochodową, Autostrada Wielkopolska wprowadza udogodnienia w bezpłatnej aplikacji A2 DO EUROPY, mobilnym przewodniku podróży po Europie. Od czerwca tego roku podróż w 46 krajach Europy można zaplanować aż w 7 językach do wyboru: polskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim, włoskim oraz rosyjskim.
Wprowadzeniu udogodnień w aplikacji towarzyszy kampania społeczno-edukacyjna „Visit Poland with A2 to EUROPE", której celem jest promocja turystycznych walorów naszego kraju.
Patronat honorowy nad kampanią sprawują: Minister Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyki.
Patronami akcji są miasta: Poznań, Łódź, Kraków, Szczecin, Gdańsk, Olsztyn, Kazimierz Dolny oraz Zakopane.
Przed rozpoczęciem sezonu wakacyjnych wyjazdów dane aplikacji zostały zaktualizowane także o najnowsze, dostępne informacje na temat wysokości opłat na wszystkich europejskich autostradach oraz uzupełnione o nowe trasy - objęte wyłącznie elektronicznym poborem opłat.
- Tegoroczna edycja kampanii skupia się na promocji ciekawych wydarzeń oraz turystycznych walorów Polski zarówno wśród rodzimych jak i zagranicznych turystów. Wprowadzając na początku tego roku dwujęzyczną komunikację w mediach społecznościowych, otworzyliśmy się na europejski dialog poszerzając grono zagranicznych odbiorców. Konsekwencją proeuropejskiej komunikacji jest podzielenie się zasobami i możliwościami jakie zapewnia aplikacja A2 DO EUROPY. Wierzymy, że dzięki udostępnieniu aplikacji w aż 7 wersjach językowych podniesiemy znacznie komfort korzystania z tego narzędzia. W tym roku aplikacja zyskuje prawdziwie europejski wymiar stając się uniwersalnym narzędziem dla wszystkich kierowców z zagranicy - mówi Zofia Kwiatkowska, rzeczniczka AWSA.
W ramach kampanii „Visit Poland with A2 TO EUROPE" zaplanowane są działania w mediach ogólnopolskich, branżowych (motoryzacyjnych i podróżniczych) oraz regionalnych. Dodatkowo w mediach społecznościowych zostanie przeprowadzona kampania informacyjna wraz z szeregiem działań aktywizujących użytkowników.
Akcję wspiera także serwis podroze.gazeta.pl oraz Wirtualna Polska.
Aplikację „A2 DO EUROPY" można znaleźć na oficjalnym profilu AWSA na Facebooku (https://www.facebook.com/AutostradaWielkopolska) z możliwością mobilnego odbioru (iOS, Android, Windows Phone), na stronie internetowej www.autostrada-a2.pl lub bezpośrednio wybierając www.europa-autostrada-a2.pl. Aplikacja jest też dostępna bezpłatnie we wszystkich app storach.
Link do instrukcji aplikacji YouTube: http://youtu.be/z2YzjZh6FMQ
A2 DO EUROPY jest mobilnym kompendium wiedzy, które pozwala na kompleksowe przygotowanie się do podróży - od poznania przebiegu trasy, poprzez koszty, czas przejazdu aż do listy niezbędnego wyposażenia samochodu i wysokości mandatów w danym kraju. Mechanizm aplikacji posiada także wbudowany system geolokalizacji, dzięki któremu aplikacja przesyła pakiet informacji dotyczących prowadzenia pojazdu w kraju, w którym aktualnie znajduje się użytkownik. Narzędzie podaje szacunkowy czas przejazdu na podstawie danych z Google Maps, pokazuje także ile procent trasy (wraz z liczbą kilometrów) przebiega przez autostrady oraz wyświetla szczegóły dotyczące płatnych odcinków dróg. „A2 DO EUROPY" udostępnia także wirtualny alkomat.
Aplikacja A2 DO EUROPY od momentu pojawienia się w sieci w 2014 roku podbija serca kierowców - ogromny sukces zarówno zimowej, jak i letniej edycji pokazał jak duże jest zapotrzebowanie na tego typu narzędzia. Mobilny przewodnik od AWSA został m.in. wyróżniony w rankingu „Najlepszych aplikacji 2014" portalu gazeta.pl, jako narzędzie pozwalające kompleksowo zaplanować podróż.
Nadesłał:
monk
|
Komentarze (0)