Moda » Odzież
Vistula nowym najemcą Portu Łódź
Zobacz więcej zdjęć » |
Vistula zajęła powierzchnię 115 m. kw. Tym samym uzupełniła ofertę modową ekskluzywnej odzieży męskiej Portu Łódź. Marka zajmuje się produkcją klasycznych ubiorów męskich, zarówno z tkanin własnych, jak i powierzonych. Vistula proponuje w swoim asortymencie trzy linie kolekcji w zależności od potrzeb, każda z nich skierowana do innego typu mężczyzn. Lantier i Vistula to propozycja dla Panów zobowiązanych do bardzo formalnego dress code, Vistula Red to mniej formalna linia osadzona głęboko w aktualnych trendach, natomiast Made to Measure stanowi specjalny ekskluzywny program szycia na miarę.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Vistula to od lat jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek w Polsce, a także synonim jakości, cieszymy się, że możemy powitać Vistulę w gronie naszych najemców – mówi Emilia Lange Cichocka, dyrektor marketingu Portu Łódź.
Port Łódź wraz ze strategicznym partnerem - sklepem IKEA, jest największym podmiejskim Centrum Handlowym w regionie. Przejrzyście rozplanowany parterowy budynek został tak zaprojektowany, aby stworzyć najbardziej przyjazne warunki do robienia zakupów i spędzania czasu. Doskonała lokalizacja otoczona siatką połączeń komunikacyjnych, zapewnia łatwy dostęp do najlepszych sklepów, restauracji, kawiarni i butików z modą.
Nadesłał:
beyondpr
|
Komentarze (0)