Firma » Biznes

Voice Contact Center obsługuje Centrum Telefoniczne Pacjenta Grupy Euromedic

Voice Contact Center obsługuje Centrum Telefoniczne Pacjenta Grupy Euromedic
Zobacz więcej zdjęć »
Voice Contact Center należący do Grupy OEX - jednego z największych podmiotów na rynku nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, oferującego m.in. usługi z zakresu contact center - rozpoczyna współpracę z Grupą Euromedic.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Konsultanci Voice Contact Center odpowiadać będą za umawianie wizyt oraz udzielenie pacjentom Grupy Euromedic szczegółowych informacji na temat oferowanych badań diagnostycznych.

Euromedic to międzynarodowa sieć centrów diagnostycznych, specjalizujących się usługach z zakresu diagnostyki obrazowej oraz radioterapii onkologicznej. W Polsce firma posiada ponad 40 placówek.

- Wszyscy wiemy, że czas, dostępność oraz wysoka jakość świadczonych przez Grupę Euromedic usług to elementy kluczowe dla naszych pacjentów. Chcemy, aby te wartości odzwierciedlały również sposób w jaki się z nimi komunikujemy - profesjonalny, komfortowy i przyjazny. Scentralizowana obsługa pacjenta spełnia wszystkie te wymagania. Pacjent kontaktujący się z infolinią Euromedic już podczas pierwszej rozmowy dowie się, w którym z naszych Centrów Diagnostycznych będzie mógł najszybciej wykonać dane badanie i jak powinien się do niego przygotować - mówi Martyna Dywan, Call Center Manager z Euromedic.

Wszyscy konsultanci spółki z Grupy OEX obsługujący projekt przeszli zaawansowane szkolenie z poszczególnych usług medycznych oferowanych przez Grupę Euromedic oraz wymogów Narodowego Funduszu Zdrowia.

W sektorze ochrony zdrowia kontakt telefoniczny z konsultantami, którzy są odpowiednio przeszkoleni medycznie jest niezwykle istotny. Ma to szczególne znaczenie w przypadku podmiotów, które oferują tak kompleksowe usługi jak Grupa Euromedic. Centralne biuro obsługi pozwala pacjentom komfortowo poruszać się po całej sieci, pozwalając uniknąć im konieczności kontaktowania się z każdą placówką z osobna - powiedziała Ewa Depta, dyrektor sprzedaży Voice Contact Center z Grupy OEX.

Konsultanci Voice Contact Center realizują usługę w warszawskim centrum operacyjnym. Spółka posiada swoje lokalizacje także w Łodzi i w Chorzowie.

Za realizację kampanii przychodzących Voice Contact Center został trzykrotnie uhonorowany w konkursach branżowych. W 2013 roku spółka zdobyła m.in. statuetkę Outsourcing Star za największą dynamikę wzrostu projektów incoming.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

OEX

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »