Firma » Biznes
Voice Contact Center obsługuje Centrum Telefoniczne Pacjenta Grupy Euromedic
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Konsultanci Voice Contact Center odpowiadać będą za umawianie wizyt oraz udzielenie pacjentom Grupy Euromedic szczegółowych informacji na temat oferowanych badań diagnostycznych.
Euromedic to międzynarodowa sieć centrów diagnostycznych, specjalizujących się usługach z zakresu diagnostyki obrazowej oraz radioterapii onkologicznej. W Polsce firma posiada ponad 40 placówek.
- Wszyscy wiemy, że czas, dostępność oraz wysoka jakość świadczonych przez Grupę Euromedic usług to elementy kluczowe dla naszych pacjentów. Chcemy, aby te wartości odzwierciedlały również sposób w jaki się z nimi komunikujemy - profesjonalny, komfortowy i przyjazny. Scentralizowana obsługa pacjenta spełnia wszystkie te wymagania. Pacjent kontaktujący się z infolinią Euromedic już podczas pierwszej rozmowy dowie się, w którym z naszych Centrów Diagnostycznych będzie mógł najszybciej wykonać dane badanie i jak powinien się do niego przygotować - mówi Martyna Dywan, Call Center Manager z Euromedic.
Wszyscy konsultanci spółki z Grupy OEX obsługujący projekt przeszli zaawansowane szkolenie z poszczególnych usług medycznych oferowanych przez Grupę Euromedic oraz wymogów Narodowego Funduszu Zdrowia.
W sektorze ochrony zdrowia kontakt telefoniczny z konsultantami, którzy są odpowiednio przeszkoleni medycznie jest niezwykle istotny. Ma to szczególne znaczenie w przypadku podmiotów, które oferują tak kompleksowe usługi jak Grupa Euromedic. Centralne biuro obsługi pozwala pacjentom komfortowo poruszać się po całej sieci, pozwalając uniknąć im konieczności kontaktowania się z każdą placówką z osobna - powiedziała Ewa Depta, dyrektor sprzedaży Voice Contact Center z Grupy OEX.
Konsultanci Voice Contact Center realizują usługę w warszawskim centrum operacyjnym. Spółka posiada swoje lokalizacje także w Łodzi i w Chorzowie.
Za realizację kampanii przychodzących Voice Contact Center został trzykrotnie uhonorowany w konkursach branżowych. W 2013 roku spółka zdobyła m.in. statuetkę Outsourcing Star za największą dynamikę wzrostu projektów incoming.
Nadesłał:
OEX
|
Komentarze (0)