Motoryzacja » Samochody
Volvo Cars odnotowało wzrost sprzedaży o 17,2 proc. w pierwszych dwóch miesiącach 2018 roku
Zobacz więcej zdjęć » |
Całkowity wolumen sprzedaży w lutym wyniósł 40,930 samochodów w porównaniu do 36,515 w roku 2017. Sprzedaż nowego XC60 i modeli serii 90 była głównym driverem wzrostu.
W pierwszych dwóch miesiącach 2018 roku szwedzki producent sprzedał 84,368 pojazdów, co przekłada się na wzrost o 17,2 procenta. Sprzedaż w Chinach, które są dla Volvo Cars największym rynkiem wzrosła o 11,1 procenta w lutym. Najchętniej wybieranymi modelami były lokalnie produkowane XC60, S90 i S60.
W Europie sprzedaż wzrosła o 8,4 procenta w lutym w porównaniu do roku 2017. 22,510 klientów wybrało Volvo. Największym zainteresowaniem klientów cieszyło się Volvo XC60, modele serii 90 i najnowszy SUV XC40.
Na rynku amerykańskim aż 35,1 procent więcej klientów zdecydowało się na modele szwedzkiej marki. W sumie sprzedano 6,283 samochody, wśród których największą popularnością cieszyły się SUV’y XC90 i XC60.
Globalnie, najlepiej sprzedającym się modelem było nowe Volvo XC60 (10,309 sztuk), drugi stopień podium należy do XC90 (6,607 sztuk). Na najniższym trzecim miejscu znajduje się V40/V40 Cross Country (6,409). Więcej informacji na temat wyników sprzedaży znajduje się w zakładce Sales Volumes na globalnym serwisie prasowym.
Nadesłał:
JK PR
|
Komentarze (1)
Świetne samochody wychodzą z fabryk Volvo to i wzrost sprzedaży wzrasta.