Motoryzacja » Samochody
Volvo Cars odnotowuje 7,1 procent wzrostu sprzedaży globalnej w lipcu
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W okresie od stycznia do lipca całkowita sprzedaż Volvo osiągnęła 395 372 sprzedanych samochodów. Wzrost o 7,3 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
Wzrost wolumenu w lipcu wynikał z dalszego, dużego popytu na wielokrotnie nagradzane SUV-y Volvo, liderem sprzedaży w lipcu był model XC60, a następnie XC40 i XC90. Najnowsze modele V60, S60 i V60 Cross Country również przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży.
Volvo w Europie wybrało 25 518 klientów w ciągu miesiąca, co stanowi wzrost o 4,8 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. XC40 był najlepiej sprzedającym się modelem w regionie w ciągu miesiąca, a drugim najchętniej wybieranym XC60.
Sprzedaż w Chinach wzrosła o 24,9 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, osiągając 12 639 samochodów. Wzrost ten był spowodowany dużym popytem na lokalnie produkowane XC60 i S90. XC40, którego lokalną produkcję niedawno rozpoczęto, również przyczynił się do wzrostu wolumenu.
Sprzedaż w USA osiągnęła 8795 samochodów w ciągu miesiąca, co stanowi wzrost o 2,0 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. XC90 był najlepiej sprzedającym się samochodem w Stanach Zjednoczonych, a następnie XC60 i XC40.
Na całym świecie XC60 nadal był najlepiej sprzedającym się modelem w lipcu, osiągając sprzedaż 14 740 samochodów (2018: 14 231 sztuk), następnie XC40 ze sprzedażą 12 198 samochodów (2018: 9 005 sztuk), a XC90 na 7625 samochodów (2018: 7 157 pojazdów).
Nadesłał:
JK PR
|
Komentarze (0)