Motoryzacja » Samochody
Volvo prezentuje facelifting V40 i V40 Cross Country
Zobacz więcej zdjęć » |
Już na pierwszy rzut oka widoczne są zmiany, jakim poddana została przednia część auta. Od nowa zaprojektowano atrapę chodnicy wraz ze zmienionym emblematem producenta. Zmieniono także przednie reflektory, w których można dostrzec charakterystyczny motyw „młota Thora”.
- V40 to najczęściej wybierany model przez naszych europejskich klientów i drugi pod względem popularności nasz model na świecie. Ten model jest dla nas bardzo ważny. Zmiany, które wprowadzamy wraz z nowym rokiem modelowym mają na celu podniesienie atrakcyjności V40. Chcemy, by klienci jeszcze chętniej go wybierali - powiedział Bjorn Annwall, starszy wice-prezes odpowiedzialny za marketing, sprzedaż i serwis Volvo Cars.
W parze ze zmianami stylistycznymi idą nowe barwy lakierów, jakie będą oferowane do tego modelu. Do gamy dołączą 3 kolory znane z wyższych modeli oraz dwa zupełnie nowe kolory. Wprowadzono aż 8 nowych wzorów felg aluminiowych i wprowadzono czytelne oznaczenie poziomu wyposażenia. Rozszerzono także paletę tapicerek o niedostępne dotąd wzory. Można do nich dobrać różną kolorystykę desek rozdzielczych. Teraz będzie można zamówić czarną podsufitkę do każdej z wersji. Wcześniej nie było to możliwe. Zmiany objęły nawet kluczyk, na którym pojawi się aktualne logo marki Volvo.
Konstruktorzy Volvo informują także o zmianie, jaka dotyczy bazowej odmiany silnika wysokoprężnego – D2. Od tej pory w zestawieniu z manualną skrzynią biegów będzie on emitował jedynie 89 g/km dwutlenku węgla. Na wielu rynkach Europy Zachodniej ten parametr ma duży wpływ na podatki i cenę auta.
Nadesłał:
JK PR
|
Komentarze (0)