Dom » Nieruchomość

W.G Partners dynamicznie zwiększa sprzedaż domów modułowych w I kwartale 2024 r.

W.G Partners dynamicznie zwiększa sprzedaż domów  modułowych w I kwartale 2024 r.
Zobacz więcej zdjęć »
W.G Partners, notowany na NewConnect producent domów w technologii szkieletowej i modułowej odnotowuje skokowy wzrost skali działalności i bardzo dobrą rentowność. W I kwartale firma wypracowała 1,36 mln zł przychodów względem 112 tys. zł rok wcześniej (na prowadzonej obecnie działalności).

W omawianym okresie EBITDA wyniosła 636 tys. zł, a skonsolidowany zysk netto 288 tys. zł.  Władze spółki zwracają uwagę, że pełny obraz potencjału spółki będzie widoczny w kolejnych kwartałach. Już teraz spółka ma zakontraktowane kilkadziesiąt projektów.  

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

W.G Partners zadebiutowało na giełdzie poprzez odwrotne przejęcie. W opublikowanym raporcie za I kwartał 2024, dane porównawcze z 2023 r. dotyczą dawnej działalności prowadzonej przez Skinwallet. Wskazane w tym komunikacie dane porównawcze z I kwartału 2023 r. odnoszą się do działalności w spółce W.G Partners sp. z o.o.  

 

- Dzięki intensywnej kampanii sprzedażowej do klientów, zainteresowanie domami w technologii szkieletowej i modułowej systematycznie rośnie – miesięcznie spływa do nas średnio 100 zapytań ofertowych, co ma realne przełożenie na kolejne kontrakty. Prowadzimy rozmowy zarówno z klientami indywidualnymi jak i z deweloperami, którzy zainteresowani są budową osiedli domków i innych większych inwestycji. Tylko w I kwartale podpisaliśmy umowy na realizację 32 projektów. Dla porównania: w całym 2023 roku zawarliśmy 18 kontraktów – komentuje Maciej Gogolczyk, prezes W.G Partners i główny akcjonariusz spółki.

 

Spółka rozpoczęła ekspansję zagraniczną. Pierwszy kontrakt na projekt budowlany w Czechach został zawarty w marcu b.r. Jego wartość to blisko 0,6 mln zł. Firma prowadzi zaawansowane rozmowy w zakresie ekspansji na rynek niemiecki, litewski, a także do krajów francuskojęzycznych.

– Upatrujemy bardzo duży potencjał rozwoju naszego biznesu poprzez ekspansję na rynkach zagranicznych. Mamy już pierwszą umowę w Czechach, równolegle budujemy partnerstwa w innych krajach. Podjęliśmy również konkretne kroki związane z rozbudową infrastruktury, aby sprostać obsłudze zwiększającego się portfela zamówień. Obecnie pracujemy nad doposażeniem hali w nową, profesjonalną linię produkcyjną – dodaje Maciej Gogolczyk.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

j.boguslawska@innervalue.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »