Technologie » Telekomunikacja
W jaki sposób działają telefony w firmie
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Duża część wydatków jest przeznaczana na rozmowy telefoniczne z klientami, kontrahentami, czasem też na numery zagraniczne. W jaki metodę obniżyć koszty przeznaczane na rozmowy telefoniczne? Jest wiele rozwiązań. Niektóre przedsiębiorstwa (firmy, działalności jednoosobowej, spółki) przechodzą na kontakt mailowy, inne korzystają z bezpłatnych rozwiązań jak Skype, jednak uchodzi to za brak fachowości. Dlatego również w takich sytuacjach poleca się skorzystać z telefonii internetowej. Telefonia internetowa, czyli w skrócie VoIP (z angielskiego Voice over IP) oznacza technikę telekomunikacyjną umożliwiającą na wykonywanie połączeń telefonicznych za pośrednictwem sieci komputerowych, w tym sieci Globalną sieć Internet. Ma ona kilka zalet. Można z niej skorzystać wszędzie tam, gdzie istnieje szerokopasmowy dostęp do Globalnej sieci Internet. Dzięki stosowaniu łącz internetowych, zamiast tradycyjnych traktów telekomunikacyjnych, VoIP umożliwia zaoszczędzić na wysokich stawkach międzyoperatorskich, co z kolei wpływa na wyraźne obniżenie cen połączeń dla klientów. VoIP zapewnia dostęp do wirtualnej centrali, zapewniającej automatyczną obsługę dzwoniących, numery wewnętrzne czy komunikaty głosowe. By móc korzystać z technologii telefonii internetowej, wystarczy posiadać dostęp do stałego szerokopasmowego łącza internetowego o przepustowości min. 128 kbit/s i do jednego z urządzeń umożliwiających wykonanie połączeń. Należą do nich: komputer PC lub laptop z zainstalowanym programem telekomunikacyjnym jak również zestawem słuchawkowym; telefon komórkowy z funkcją WiFi; bramka VoIP podłączonej do tradycyjnego aparatu; telefon VoIP.
Nadesłał:
zami
|
Komentarze (0)