Motoryzacja » Samochody
W marcu Volvo zdominowało segment premium w Polsce
Zobacz więcej zdjęć » |
Volvo przeżywa dobry czas. W ubiegłym roku firma pobiła historyczny rekord sprzedając ponad pół miliona aut, z czego ponad 6800 pojazdów znalazło nabywców w Polsce. W tym roku Volvo na naszym rynku nie zwalnia tempa. W marcu Polacy zarejestrowali 1206 aut szwedzkiej marki. Największym zainteresowaniem cieszył się model XC60, który od kilku lat jest najpopularniejszym modelem segmentu premium w Polsce. Dobrze sprzedawał się także najmniejszy model V40 i V40 Cross Country. Rośnie zainteresowanie również flagowym SUV-em XC90, od którego Volvo rozpoczęło kompleksową wymianę wszystkich swoich modeli.
Kolejne nowości jeszcze w tym roku
Aby utrzymać zainteresowanie marką, Volvo w tym roku zaprezentuje kolejne nowości. Już za kilka tygodni na polskim rynku debiutuje zmodernizowany model V40 i V40 Cross Country, który otrzyma przednie reflektory z charakterystycznym motywem a la młot Thora. Zmieniono także atrapę chłodnicy i wprowadzono nowe wzory felg, poszerzono paletę kolorów nadwozia i dodano nowe wzory tapicerek. Przed wakacjami do polskich salonów trafi flagowa limuzyna S90, a w połowie wakacji – luksusowe kombi V90. Dla miłośników sportów motorowych Volvo przygotowało krótką serię sportowych modeli S60 Polestar i V60 Polestar z nowym silnikiem, którego moc podniesiono do 367 KM. Pod koniec roku w salonach debiutuje model V90 Cross Country, który zastąpi legendarny model XC70. Dzięki nowym modelom Volvo Car Poland planuje znów pobić swój roczny rekord sprzedaży.
Nadesłał:
JK PR
|
Komentarze (0)