Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna

W październiku nawet banany noszą różową wstążeczkę

W październiku nawet banany noszą różową wstążeczkę
Zobacz więcej zdjęć »
„Różowy październik” od lat jest miesiącem profilaktyki raka piersi na całym świecie. W tym roku akcję budującą świadomość problemu wspiera również marka Chiquita.

„Różowy październik” od lat jest miesiącem profilaktyki raka piersi na całym świecie. W tym roku akcję budującą świadomość problemu wspiera również marka Chiquita. Poprzez różowe naklejki na bananach przypomina o potrzebie profilaktyki i zachęca kobiety, by znalazły czas, aby zadbać o swoje zdrowie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

                        W dzisiejszym rozpędzonym świecie kobiety pełnią dziesiątki życiowych ról, łącząc życie prywatne
z zawodowym. Spełniają się w pracy, a jednocześnie opiekują się domem i całą rodziną. Każdego dnia otaczają bliskich troską, dbając o dietę i zdrowie każdego z nich.  Ale czy w natłoku codziennych obowiązków pamiętają również o sobie?  

„Różowy październik” to okazja do tego, by wspierać kobiety na całym świecie i zachęcać je do dbania o własne zdrowie. Z milionów przypadków zachorowań na raka każdego roku, rak piersi jest bowiem najczęstszym nowotworem rozpoznawanym u kobiet. Jak powszechnie wiadomo, największą przeszkodą w walce z tą chorobą jest jej późna diagnostyka.

W tym roku w październiku, który jest miesiącem profilaktyki raka piersi na całym świecie, także marka Chiquita przypomina kobietom o potrzebie regularnego badania. W jaki sposób? Niecodziennie acz codziennie, bo podczas codziennych zakupów w sklepie. W drugiej połowie października 100 mln bananów Chiquita na całym świecie będzie oznaczonych specjalną naklejką z różową wstążką. Wszystko po to, żeby zwrócić uwagę jak największej liczby konsumentek na tak ważną kwestię, jaką jest profilaktyka raka piersi.

 

O Chiqucie 
Chiquita jest wiodącą firmą na świecie obecną na niemalże 70 
rynkach i zatrudniającą 18 000 osób w 25 krajach. Na każdym 
rynku na którym jest obecna, Chiquita nieustannie pracuje nad
 tym by być ulubioną marką bananów wśród konsumentów. 
Zapewnia konsumentom i klientom najwyższą jakość owoców
i usług oraz konsekwentnie tworzy stałą wartość dla klientów, 
dostawców, pracowników i lokalnych społeczności, szanując 
przy tym środowisko naturalne.
 

Więcej informacji:

Agencja 4Frame
Emilia Klepacka
mail: emilia.klepacka@4frame.pl
mobile: +48 664 027 478

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

adrianna.sobczak@4frame.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »