Firma » Biznes
W stolicy rusza wydarzenie biznesowe poświęcone polsko-chińskiej współpracy
Dla przedsiębiorców znad Wisły wydarzenie będzie okazją, by za jednym razem nawiązać kontakty z dalekowschodnimi partnerami, dowiedzieć się, jak z nimi negocjować, a przy tym zgłębić interesujące tajniki kultury Orientu. Tegoroczna edycja targów rozpocznie się w czwartek, 14 września w Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56c w Warszawie i potrwa do soboty, 16 września.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Chiny są dla Polski bardzo ważnym partnerem handlowym. Według danych GUS w pierwszym półroczu tego roku udział Chin w polskim imporcie stanowił 11,7%, a eksport wzrósł o 19%. Istotne jest jednak dalsze pogłębianie relacji biznesowych między tymi państwami. China Expo – China Brand Show Poland to okazja do prowadzenia bezpośrednich rozmów z przedsiębiorcami z Chin, które tylko w zeszłym roku przyniosły na targach kontrakty o wartości kilku milionów dolarów. Impreza ma też za zadanie budować pozycję Polski w oczach chińskich partnerów, zwiększając tym samym szansę naszego kraju na wejście do grona państw korzystających z największego chińskiego projektu zagranicznego: Nowego Jedwabnego Szlaku – mówi Bartosz Sosnowski, wiceprezes Centrum Targowo-Kongresowego, organizatora Targów China Expo Poland.
Wszechstronna oferta prosto z Chin
Na VII edycję targów China Expo Poland przyjadą importerzy i eksporterzy z 7 prowincji Państwa Środka, w tym Shianxi, która w tym roku jest partnerem honorowym targów. Podczas trzech dni przedstawią szereg ofert z różnych branż w celu znalezienia nowych partnerów biznesowych wśród polskich firm. Na stoiskach prezentowane będą produkty i usługi m.in. z zakresu wyposażenia wnętrz, oświetlenia, materiałów budowlanych, a także artykuły gospodarstwa domowego oraz zabawki i upominki. W ramach targów zorganizowany zostanie również sektor produktów i usług dla biznesu polsko-chińskiego, w którym będą uczestniczyć firmy związane z rynkiem Dalekiego Wschodu.
Bogaty program konferencji
Oprócz prezentacji oferty chińskich producentów, targom towarzyszyć będą konferencje branżowe poświęcone współpracy gospodarczej na linii Polska-Chiny. Odbędzie się szereg szkoleń, podczas których uczestnicy będą mogli zasięgnąć porady ekspertów w kwestii efektywnego znalezienia kontrahentów wśród Chińczyków. Zwiedzający otrzymają wskazówki dotyczące różnic kulturowych między państwami i najczęstszych błędów popełnianych przez polskich przedsiębiorców w relacjach biznesowych z Państwem Środka. Poznają również zasady skutecznej współpracy z dalekowschodnimi partnerami handlowymi i dowiedzą się, jak bezpiecznie importować produkty z dalekiej Azji. Nie zabraknie też informacji o weryfikacji partnerów biznesowych, a także o należnościach celnych.
Jak zostać uczestnikiem targów?
China Expo Poland odbędą się w czwartek i piątek, 14-15 września, w godzinach 10-17, a także w sobotę, 16 września, od 10 do 14. Jest to ogólnodostępne przedsięwzięcie, w którym może wziąć udział każdy. Warunkiem jest zarejestrowanie się na stronie targów przed imprezą, co upoważnia do bezpłatnego wstępu. Istnieje również możliwość zapisania się na targi w dniu imprezy. Do Centrum Targowo-Kongresowego można dojechać samochodem, komunikacją miejską lub pociągiem SKM kursującym na linii S1 relacji Pruszków – Otwock.
Patroni i partnerzy
Targi China Expo Poland 2017 organizowane są we współpracy z Ministerstwem Handlu Chińskiej Republiki Ludowej. Honorowe patronaty nad tegoroczną edycją targów objęli Ambasada Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, ICC Polska – Międzynarodowa Izba Handlowa oraz Polska Izba Handlu. Partnerem targów jest SKM – Szybka Kolej Miejska w Warszawie.
Więcej informacji na temat China Expo Poland można znaleźć na stronie www.chinaexpo.pl.
Nadesłał:
PractumConsulting
|
Komentarze (0)