Firma » Finanse
W życiu jak w serialu – warto działać, by wyjść z długów
W trakcie 15-letniej obecności Grupy KRUK na rynku zarządzania wierzytelnościami wiele się zmieniło, zwłaszcza powody popadania w zadłużenie oraz profil polskiego dłużnika. Jeszcze kilkanaście lat temu, na początkowym etapie rozwoju usług konsumenckich, wiele osób zadłużonych z premedytację nie spłacało swoich zobowiązań, niejako testując szczelność rynku konsumenckiego.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Obecnie, gdy usługi kierowane do konsumentów stały się szalenie popularne i korzystamy z nich praktycznie wszyscy, Polacy popadają w zadłużenie głównie w wyniku wypadków losowych lub przecenienia własnych możliwości finansowych. Co więcej, w zdecydowanej większości są to osoby uczciwe, które chcą pozbyć się zadłużenia – mówi Piotr Krupa, prezes zarządu KRUK S.A. – Jednak kłopoty finansowe uniemożliwiają im jednorazową spłatę całości zaległości. Często też nie wiedzą, że mają możliwość porozmawiania z doradcą terenowym i ustalenia spłaty zadłużenia w ratach dostosowanych do ich domowego budżetu. Stąd nasze działania edukacyjne i wielokanałowa komunikacja.
Idea placement w popularnych serialach
Długi to temat skomplikowany i wymagający szerszego wyjaśnienia. Dlatego najłatwiej przedstawić go na życiowych przykładach. Dlatego powstał pomysł pokazania wątku zadłużenia w najpopularniejszych polskich serialach. W 2011 roku z kłopotami finansowymi borykali się Barbara i Lucjan Mostowiakowie, bohaterowie serialu „M jak Miłość”. W tym roku problem ten dotknął Basię i Zenona Grzelaków, postacie z serialu „Barwy Szczęścia”. W obu przypadkach z pomocą przyszedł przedstawiciel firmy KRUK. Widzowie, którzy obejrzeli odcinki „Barw Szczęścia” emitowane na TVP2
2 i 6 maja, mogli przekonać się, że rozmowa z doradcą terenowym może pomóc w ustaleniu rat dogodnych do spłaty i rozwiązaniu problemu zadłużenia. Idea placement to jeden z elementów działań edukacyjnych firmy KRUK. Aktorzy – bohaterowie serialu – pojawiają się i wspierają swoim wizerunkiem również inne kanały komunikacji z osobami zadłużonymi. Zachęcają do polubownego rozwiązania problemu zadłużenia i ostrzegają przed konsekwencjami braku spłaty. Materiały z udziałem aktorów, Sławomiry Łozińskiej i Jana Pęczka, pojawiły się na stronie internetowej Grupy KRUK, w mailingach oraz artykułach poradnikowych w prasie. Dodatkowo, przed emisją odcinków serialu, na łamach czasopism regionalnych i lifestylowych zorganizowane zostały również konkursy z nagrodami.
Program bonusowy: Marzenia z gwarancją spełnienia
Jednym z marzeń osób zadłużonych jest pozbycie się długu i wyjście na finansową prostą. Jest to proces wymagający systematyczności i wytrwałości oraz stałego oszczędzania w domowym budżecie na comiesięczna ratę. Dlatego Grupa KRUK przygotowała specjalny program bonusowy dla osób zadłużonych, który ruszy już w czerwcu. W ramach programu każda osoba zadłużona, która podpisze ugodę z firmą KRUK oraz przystąpi do programu, będzie otrzymywać bonusowe punkty za każdą terminową spłatę należności w ratach. Punkty, będzie można wymieniać na praktyczne upominki, przydatne w każdym gospodarstwie domowym. Więcej szczegółów będzie można znaleźć na stronie internetowej programu www.marzenia.kruk.eu już w pierwszym tygodniu czerwca.
Nadesłał:
krzysztof.kulasza
|
Komentarze (0)