Technologie » Internet

Walka na gigabajty. Jak nas kuszą sieci komórkowe?

Walka na gigabajty. Jak nas kuszą sieci komórkowe?
Zobacz więcej zdjęć »
Internetu jest ciągle mało. Każdego roku zużywamy go coraz więcej. W zasadzie mówi się o tym, że branża telekomunikacyjna już w 2020 roku prawie 2/3 swoich przychodów będzie generowała z przesyłu danych.

- Klienci w Polsce i użytkownicy sieci Internetowej na świecie używają danych na sprzętach mobilnych coraz więcej. To jest bardzo dynamiczny wzrost. My sami dostrzegamy, że jest on dwukrotny w ciągu roku - mówi newsrm.tv Elżbieta Wójcik, szefowa b2c T-mobile.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Internet staje się też narzędziem, które starają się wykorzystywać sieci komórkowe. Chcą zachęcić klientów do zakupu usług poprzez tzw. walkę gigabajtową. W ofertach pojawiają się coraz większe pakiety Internetu. Jak się jednak okazuje nie zawsze są one odpowiednio dobrane.

- Operatorzy komórkowi niekoniecznie zdają sobie sprawę z tego, że konsumenci często nie rozumieją co gigabajt tak naprawdę znaczy. Użytkownicy wiedzą, że 5 gigabajtów jest więcej niż 2, a 10 więcej niż 5. Natomiast nie znają swoich potrzeb. Nie wiedzą ile danych naprawdę zużywają i ile ich potrzebują na swoich sprzętach mobilnych - wyjaśnia Elżbieta Wójcik i dodaje. - My w tej chwili wchodzimy na rynek z ofertą Supernet i postaramy się ofertę uszyć z klientem na miarę. Przygotowaliśmy formułę, która najpierw pozwoli zdefiniować potrzebę jeżeli chodzi o użytkowanie danych na swoim sprzęcie mobilnym. Będziemy pytać klientów w jaki sposób używają telefonu komórkowego: czy słuchają muzyki, czy sięgają do poczty, czy używają aplikacji internetowych, czy oglądają filmy. W ten sposób odpowiadając na kilka prostych pytań klient zdefiniuje swoją potrzebę, która będzie ona przeliczona na liczbę gigabajtów.

T-Mobile w swojej najnowszej ofercie proponuje 3 warianty Supernetu - 5 GB, 10 GB oraz bez limitu danych. Do podstawowych paczek operator oferuje szeroki wybór usług dodatkowych - w tym aplikacje do streamowania muzyki: Tidal i internetowe stacje radiowe, Nawigację T-Mobile czy najpopularniejsze serwisy społecznościowe - których użytkowanie nie spowoduje zużywania pakietu danych.


Wypowiedź: Elżbieta Wójcik, szefowa b2c T-Mobile.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna Kołakowska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »