Rozrywka » Uroczystości
Warsztaty smaku Frugo
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Frugo wróciło głównie dzięki jej fanom, którzy pamiętając kultowy napój lat ’90, domagali się jego powrotu. Marka od samego początku stara się, aby to właśnie oni tworzyli jej brand. Tak było i wczoraj, podczas jedynych w swoim rodzaju warsztatów smakowych Frugo. Frugomaniacy, którzy za pośrednictwem portalu facebook.com, zostali zaproszeni na spotkanie, jako pierwsi spróbowali nowych smaków, zapoznali się z koncepcją działań komunikacyjnych marki i poznali tzw. Frugo team, który zarządza marką. Do gustu przypadła im zwłaszcza koncepcja lodów Frugo, które wejdą na rynek jeszcze przed wakacjami. Pozytywnie ocenili ich opakowania i oryginalną strategię promocji. Obiecali również dyskrecję, gdyż obecnie stanowi to tajemnicę marki. - Spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń, chcieliśmy pokazać naszym fanom, czym się obecnie zajmujemy, co planujemy oraz poznać ich zdanie. Frugo to marka społecznościowa dlatego takich spotkań będzie na pewno więcej - mówi Paulina Włodarska Marketing Manager FoodCare Sp. z o.o.
Nadesłał:
kca
|
Komentarze (0)