Technologie » Internet
Watchguard dla MSSP - Integracja usług z ConnectWise
Zobacz więcej zdjęć » |
Usługa MSSP zwiększa operacyjność firm, dzięki dostarczeniu najwyższej klasy rozwiązania zabezpieczenia Sieci, które jest łatwe do wdrożenia i zarządzania. Zawiera ono takie funkcje jak: automatyczne usługi typu ticket, monitoring i raportowanie. Platformy typu Business Management są zwykle wykorzystywane przez dostawców zarządzanych usług bezpieczeństwa w celu oferowania kompleksowych działań z zakresu IT Security, kierowanych do klientów. Dzięki temu firmy usprawniają operacje biznesowe poprzez konsolidację wielu funkcji i aplikacji na jednej platformie, włączając w to usługi typu „ticket”, zarządzanie projektami, aktywami, czy też relacjami z klientami. Integracja WatchGuard-ConnectWise pozwala użytkownikom ConnectWise na unikalną kombinację możliwości, dzięki zwiększonej automatyzacji zabezpieczeń, jak również wglądowi w zarządzanie usługami bezpieczeństwa, zapewniając skalowalne i łatwe w obsłudze rozwiązanie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Łatwość zarządzania ma kluczowe znaczenie dla biznesu, a integracja opracowana przez WatchGuard uławia funkcjonowanie mojej firmy i pracowników oraz udoskonala usługi bezpieczeństwa dostarczane klientom. W oparciu o własne doświadczenia mogą stwierdzić, że dotąd żadna firma nie osiągnęła takiego poziomu integracji z ConnectWise jak WatchGuard, co jest kluczowym czynnikiem dla sukcesu mojego przedsiębiorstwa i innych firm używających ConnectWise” – stwierdził Sandro Alvarez, CEO Internos Intuitive Technology.
Kluczowe funkcje integracyjne:
Automatyczna Synchronizacja Danych o Zasobach
- Redukcja manualnego zbierania danych, dotyczących informacji o zasobach bezpieczeństwa
- Wysoka przejrzystość danych i wgląd w aktualny stan bezpieczeństwa dzięki automatycznej synchronizacji z urządzeniami zabezpieczającymi WatchGuard, włączając w to: daty rozpoczęcia i zakończenia subskrypcji, numery seryjne urządzeń, wersje OS i wiele innych opcji.
- Możliwość uniknięcia sytuacji kiedy zarządzana sieć nie będzie chroniona z powodu nieprawidłowo ustawionych dat zakończenia subskrypcji.
Zamknięty i zautomatyzowany obieg zgłoszeń (Closed-Loop Service Ticketing)
- Możliwość integracji usług typu “ticket” platformy ConnectWise z rozwiązaniem oferowanym przez WatchGuard
- Możliwość konfiguracji progów zdarzeń w szerokim spektrum parametrów właściwych dla danego urządzenia, włączając w to: usługi bezpieczeństwa, statystyki urządzeń i statusy subskrypcji
- Progi zdarzeń automatycznie pozwalają na tworzenie i zamykanie usług typu „ticket”, zamykając poszczególne zgłoszenia kiedy problemy zostaną rozwiązane. Pozwala to zmniejszyć liczbę tzw. fałszywych alarmów
- Wyeliminowanie dużego przepływu zgłoszeń i zapewnienie przejrzystości w systemie bezpieczeństwa dzięki temu, iż ten sam “ticket” otwiera się ponownie jeśli dany problem powraca. Unika się więc multiplikowania podobnych „ticketów”.
Automatyczne Raportowanie
- Możliwość zintegrowania danych pochodzących z rozwiązań WatchGuard, służących do zarządzania i raportowania z ConnectWise Executive Summary Reports, zawierających: statystyki urządzeń, statystyki użytkowania stron internetowych oraz podsumowanie usług zapobiegających włamaniom.
- Dostarczanie zindywidualizowanych raportów do klientów za pośrednictwem harmonogramów „na żądanie”.
Szczegółowe informacje można znaleźć na: http://www.watchguard.com/wgrd-partners/mssp-partners/connectwise
Więcej informacji:
BAKOTECH Sp. z o.o.
Sandra Wasiak
Marketing Manager
tel. 660 343 988
e-mail: sandra.wasiak@bakotech.com
www.bakotech.pl
Lucky Monday PR&Events
Renata Postawa-Giza
PR Specialist
tel. 607 200 775
e-mail: r.postawa-giza@luckymonday.pl
www.luckymonday.pl
Nadesłał:
Lucky Monday PR Events
|
Komentarze (0)