Motoryzacja » Samochody
Wawa Taxi stawia na samochody marek premium
Zobacz więcej zdjęć » |
Gdy w latach 90. w Warszawie została założona korporacja Wawa Taxi, realia związane ze świadczeniem usług taksówkarskich były zupełnie odmienne od dzisiejszych. Klient musiał czekać na wolną taksówkę, która zrealizuje przejazd, a jej zamówienie często graniczyło z cudem. Obecnie to taksówkarz musi się starać, aby otrzymać zlecenie, a korporacje taksówkarskie zdają sobie sprawę z tego, że liczy się każdy szczegół, który ma wpływ na komfort podróżowania i zadowolenie pasażera.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, iż coraz większe znaczenie ma to, jakim autem jeżdżą Klienci. Często przy zamawianiu usługi pytają o pojazd, który będzie realizował zlecenie i zdarza się, że wybierają ulubioną markę, nawet kosztem dłuższego czasu oczekiwania na taksówkę” – mówi Agata Wieczorek, Dyrektor Strategiczny Wawa Taxi.
Flota stołecznej korporacji zmienia się w szybkim tempie. Wawa Taxi postawiła sobie konkretny cel: „Marka premium za normalną cenę”. Założenia są takie, aby świadczyć usługi taksówkarskie wyłącznie nowymi pojazdami (maksymalnie 6 – 9-miesięcznymi), należącymi do segmentu premium.
Z punktu widzenia kierowcy liczy się przede wszystkim niskie zużycie paliwa oraz wysoka kultura jazdy. Wszystkie te cechy spełnia nowy Mercedes klasy B 180 CDI z automatyczną skrzynią biegów oraz systemem PARKTRONIC, pomagającym wyszukać miejsce postojowe i następnie zaparkować auto. Ulicami stolicy jeździ już 50 tego typu taksówek w barwach Wawa Taxi, a ich liczba będzie cały czas wzrastać. Mercedesy posiadają dodatkowy Pakiet Urban, w którego skład wchodzą skórzana tapicerka oraz kierownica i dźwignia zmiany biegów obszyte skórą.
„Mercedes klasy B, podobnie jak BMW serii 2 Active Tourer, z pewnością przypadnie do gustu naszym Klientom, dla których liczy się jakość. Zainwestowaliśmy w znaczną liczbę pojazdów, która cały czas będzie rosnąć. Zależy nam, aby w ramach korporacji Wawa Taxi jeździły wszystkie marki premium” – podkreśla Agata Wieczorek.
Nadesłał:
ASCG PR
|
Komentarze (0)