Gospodarka » Żywność
Wawel inspiruje Krakowian do czynienia dobra!
Zobacz więcej zdjęć » |
18 maja z okazji Ogólnopolskiego Dnia Dobrych Uczynków, mieszkańcy Krakowa mieli możliwość przejażdżki wyjątkowym Tramwajem Pełnym Dobra! Akcja marki Wawel oraz krakowskiego MPK miała na celu pokazanie Krakowianom, jak ważne jest czynienie małych, dobrych uczynków na co dzień oraz promowała program społeczno-konsumencki marki – Serce Rośnie. W akcję aktywnie włączył się ambasador programu: Tomasz Schimscheiner z Fundacji Wawel z Rodziną oraz popularna krakowska blogerka – Basia Smoter.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Firma Wawel oraz Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Krakowie zaprosiły mieszkańców Krakowa do wspólnego świętowania Ogólnopolskiego Dnia Dobrych Uczynków, który obchodzony jest co roku 19 maja. Z tej okazji tramwaj numer 8 zmienił się nie do poznania – na jego pasażerów czekały atrakcje i słodkie niespodzianki: pyszne słodycze marki Wawel, vouchery do kina i platformy kinowej. Przejażdżka Tramwajem Pełnym Dobra była świetną okazją do wzięcia udziału w programie społeczno-konsumenckim Serce Rośnie i pomocy jednej z pięciu wybranych organizacji charytatywnych. Organizując to wyjątkowego wydarzenie marka chciała pokazać, jak łatwo jest czynić dobro, którego czasem nie zauważamy w natłoku codziennych obowiązków.
Polacy są lepsi niż im się wydaje – mówi Tomasz Schimscheiner, prezes fundacji Wawel z Rodziną i ambasador akcji Serce Rośnie. Dobre uczynki to nie tylko wolontariat czy udział w wielkich akcjach charytatywnych. Pamiętajmy, że nawet uśmiech czy ustąpienie miejsca w tramwaju, drobne gesty, które nic nie kosztują, mogą wprowadzić drugą osobę w świetny nastrój. Warto o tym pamiętać nie tylko z okazji Dnia Dobrych Uczynków, ale również na co dzień – dodaje.
Wszystkie działania marki Wawel wpisują się w jej misję - „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”. Wawel wierzy, że dostarczając najwyższej jakości słodycze wprowadza swoich konsumentów w dobry nastrój i inspiruje do czynienia dobra. Aby pokazać, jak łatwo robić dobre uczynki, marka zainicjowała akcję Serce Rośnie – kupując produkty marki oznaczone serduszkiem i rejestrując kody spod opakowań na stronie www.sercerosnie.pl, można przekazać realną kwotę pieniężną na pomoc jednej z pięciu organizacji pożytku publicznego: Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacji „Wawel z Rodziną”, Stowarzyszeniu „Wiosna” księdza Jacka Stryczka, Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” i Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”. Łącznie na pomoc potrzebującym marka przeznaczy aż 2,5 miliona złotych.
Nadesłał:
IP1
|
Komentarze (0)