Rozrywka i wypoczynek » Przyroda
Wciąż jest szansa na nagrody w konkursie Eko Odkrywcy 3
Zobacz więcej zdjęć » |
Konkurs Eko odkrywcy jest skierowany do dzieci i młodzieży z całej Polski. Jego celem jest zachęcenie przedstawicieli młodego pokolenia do poznawania zmian zachodzących w przyrodzie, zwiększanie świadomości ekologicznej i kształtowanie proekologicznych postaw. Z uwagi na duże zainteresowanie tegoroczną edycją konkursu, organizatorzy zdecydowali się przedłużyć termin zgłaszania projektów do 23 listopada 2015 roku.
Adresaci konkursu:
Szkoły, przedszkola, placówki oświatowe lub wychowawcze i organizacje pozarządowe. Można zgłaszać wiele projektów w następujących grupach wiekowych:
a) przedszkola i klasy podstawowe 1-3,
b) klasy podstawowe 4-6, klasy gimnazjalne 1-3 oraz klasy szkół średnich.
Zadanie konkursowe:
Aby wziąć udział w konkursie, należy zebrać zespół i wspólnie z opiekunem grupy opracować ciekawy projekt badawczy. Powinien on dotyczyć eksperymentowania, doświadczania i poznawania zjawisk przyrodniczych, jak również zachęcać uczestników do ich samodzielnego odkrywania.
Nagrody:
- dziesięć zwycięskich zespołów otrzyma 3 tys. zł na realizację projektów.
- jeden z finałowych projektów otrzyma nagrodę specjalną w postaci wyjazdu na Zieloną Szkołę o wartości 20 tys. zł
- opiekunowie zwycięskich projektów otrzymają 2-letni zapas kapsułek do prania Persil
- każda z placówek ma szansę na odwiedziny Rafała Kosika – ambasadora konkursu i zarazem jednego z najbardziej popularnych polskich pisarzy dla dzieci i młodzieży.
Jak zgłosić projekt?
Prace konkursowe należy zgłaszać do 23 listopada br., wypełniając formularz na stronie www.rossnet.pl/ekoodkrywcy. Uczestnicy znajdą tam również regulamin konkursu oraz prezentację ze wskazówkami pomagającymi wypełnić formularz.
Komisja Konkursowa zakwalifikuje do finału dziesięć projektów z każdej grupy wiekowej. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w drodze głosowania internautów, którego wyniki poznamy 16 grudnia 2015 roku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Organizatorami konkursu są Henkel (właściciel marki Persil), drogerie Rossmann oraz Fundacja Nasza Ziemia.
Nadesłał:
PRconsultants
|
Komentarze (0)