Dom » Wnętrza
Webinar Cosentino. Wszystko co trzeba wiedzieć o konglomeracie kwarcowym Silestone.
Zobacz więcej zdjęć » |
Dostępny w ponad 90 kolorach Silestone podbija rynek powierzchni kwarcowych już od niemal 30 lat. Szybko stał się ulubieńcem architektów i projektantów, a do najczęściej wymienianych przez nich zalet zalicza się przede wszystkim wytrzymałość, odporność na plamy i wyjątkową łatwość utrzymania w czystości. Jego właściwości są szczególnie użyteczne w zastosowaniach kuchennych i łazienkowych, niemniej jednak Silestone jest materiałem uniwersalnym, sprawdzającym się także jako okładzina ścian i podłóg. Dostępny w różnych grubościach, trzech teksturach - polerowanej, suede (mat) i volcano (szczotka) - i wciąż poszerzającej się gamie odcieni, Silestone pozwala tworzyć piękne i trwałe przestrzenie w każdym stylu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wtorkowy webinar, poprowadzony przez ekspertów Cosentino, przeznaczony będzie zarówno dla profesjonalistów pracujących z materiałami do wnętrz, jak i wszystkich chcących dowiedzieć się więcej o możliwościach Silestone. Trwające 30 minut spotkanie online podsumuje istotne informacje, charakterystykę i właściwości materiału.
Szczegóły rejestracji na webinar można znaleźć w wydarzeniu stworzonym na profilu Facebook polskiego oddziału Cosentino (@CosentinoPolska).
Więcej na: www.cosentino.com
***
Grupa Cosentino to rodzinna firma o zasięgu globalnym, która wytwarza wysokiej jakości, innowacyjne powierzchnie dla branży architektury i projektowania wnętrz oraz zajmuje się ich dystrybucją.
Dzięki współpracy z klientami i partnerami ta wiodąca spółka wymyśla i przewiduje nowatorskie rozwiązania, które podnoszą jakość życia ludzi i stanowią dla nich inspirację. Jest to możliwe dzięki pionierskim markom, liderom w swoich segmentach rynkowych, takim jak Silestone®, Dekton® i Sensa by Cosentino®. Są to zaawansowane technologicznie powierzchnie, które pozwalają tworzyć unikatowe przestrzenie i projekty w domach oraz w przestrzeni publicznej.
Swój rozwój Grupa opiera na międzynarodowej ekspansji, innowacyjnym programie badawczo-rozwojowym, poszanowaniu środowiska naturalnego i zasad zrównoważonego rozwoju, trwałym zaangażowaniu we wspieranie lokalnych społeczności, a także na szkoleniach, respektowaniu prawa do równości oraz bezpieczeństwie zatrudnienia.
Produkty i marki Cosentino są dystrybuowane w ponad 110 krajach, a ich sprzedażą Grupa zarządza ze swojej centrali w Almerii (Hiszpania). Obecnie Cosentino działa w 40 krajach, a własne aktywa ma w 30 z nich. Grupa dysponuje 8 fabrykami (z tego 7 w Almerii (Hiszpania) i 1 w Brazylii) oraz 1 inteligentną platformą logistyczną w Hiszpanii, a także ponad 140 jednostkami handlowymi i biznesowymi na całym świecie. Ponad 90% skonsolidowanego obrotu Grupy Cosentino pochodzi z rynków międzynarodowych, co wg forum dla wiodących marek w Hiszpanii (Leading Brands of Spain Forum - FMRE, wyd. 2018) czyni Cosentino najbardziej umiędzynarodowioną spółką w Hiszpanii.
Nadesłał:
OKK!
|
Komentarze (0)