Technologie » Telekomunikacja
Wejdź do gry w Strefie Play na Poznań Game Arena 2017!
Zobacz więcej zdjęć » |
Warszawa, 4 października 2017 r. – Trwa odliczanie ostatnich dni do tegorocznej edycji Poznań Game Arena – największych targów gier komputerowych i rozrywki multimedialnej
w Polsce. Swoją obecność na imprezie po raz kolejny silnie zaznaczy operator sieci komórkowej Play, oficjalny partner PGA. Aktywności zaplanowane w specjalnie zaprojektowanej Strefie Play, zorganizowane w trzech głównych obszarach: VR, gamingu
i technologii, prowadzone będą pod wspólnym hasłem #gamersgonnaplay. Nie zabraknie niespodzianek i tego, co w gamingu najważniejsze – wielkich emocji!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Będzie się działo!
Hali 6A, wypełniona atrakcjami dosłownie do ostatniej minuty targów.
Do gry w Strefie Play wejść będzie można na wiele sposobów i… dosłownie na różnych poziomach! Rozgrywki mistrzów 1:1 z komentarzem na żywo (gry Fifa i Counter Strike) prowadzone będą na wysokości, na specjalnym podnośniku w strefie Wyższy Level Gamingu.
W Strefie Gamingu przygotowano 10 profesjonalnych stanowisk e-sportowych do gry
w CS i League of Legends. W turniejach 5:5 fani będą mogli rozgrywać mecze m.in.
w drużynach tworzonych przez 12 topowych influencerów gamingowych. Podczas PGA
w Strefie Play pojawią się: Izak, Rezi, JDąbrowsky, Naruciak, Blowek, Kaiko, Mandzio, Karolek, Isamu, Gimper, Nervarien i MKRR3. Jedną z najbardziej oczekiwanych przez fanów atrakcji będą spotkania z gamerami w Strefie Meet-up, gdzie znajdzie się także budka „Freeze me” do robienia gifów 3D. Dla tych, którzy nie będą mogli być na PGA prowadzone będą relacje ze Strefy w kanałach social mediaInstagram Stories i Facebooku Play.
W Strefie VR pojawią się dwie gry: znana już niektórym graczom Play Invaders oraz nowa gra, nawiązująca do Wyższego Levelu Gamingu. Przy obydwu stanowiskach nagrywane będą krótkie wideo z uchwyconymi emocjami graczy. Za udostępnianie zdjęć, filmów i gifów ze Strefy Play, a także w licznych konkursach, będzie można zdobyć atrakcyjne nagrody i tysiące gadżetów.
Ładowarnia & Strefa Chillout na piętrze będą z kolei wygodnym miejscem na chwilę odpoczynku, ostudzenie emocji, naładowanie telefonu i… własnych baterii!
Play dla fanów gamingu i e-sportu
PGA 2017 to kolejne z najważniejszych wydarzeń gamingowych w Polsce, w które angażuje się Play, umacniając swoją pozycję marki idącej z duchem czasu – otwartej na graczy, fanów
e-sportu i entuzjastów nowych technologii.
„Rozwój gamingu i e-sportu to w tej chwili jeden z najciekawszych trendów, jakie obserwujemy.” – mówi Michał Sobolewski, Dyrektor Departamentu Marketingu B2C sieci Play. „Jest to równocześnie naturalny obszar zainteresowań znaczącej grupy użytkowników naszej sieci – przede wszystkim młodego pokolenia tzw. Digital Natives. Dlatego od blisko dwóch lat budujemy platformę #gamersgonnaplay, w ramach której fanom gamingu proponujemy specjalne, dedykowane im produkty i promocje. Regularnie od początku 2016 r. współpracujemy też z topowymi gamerami i streamerami e-sportowymi, a w ostatnim czasie zostaliśmy także partnerem Polskiej Ligii Esportowej. Nie mam wątpliwości, że także to, co zaplanowaliśmy w Strefie Play podczas tegorocznych targów PGA, będzie dla fanów gamingu źródłem wyjątkowych emocji. ” – dodaje Michał Sobolewski.
Podczas ubiegłorocznej edycji PGA Strefa Play przyciągnęła ponad 30 000 zwiedzających, czyli blisko połowę wszystkich uczestników targów. Przeprowadzonych zostało 40 turniejów gamingowych, a zdjęcia 360° z efektem zatrzymania czasu, które były główną atrakcją Strefy, zostały pobrane ponad 30 000 razy. Komunikacja digitalowa Play wokół PGA dotarła do
3,6 mln użytkowników. Tylko w trakcie 3 dni eventu uczestnicy wygenerowali 3 000 postów
z hasztagiem #gamersgonnaplay.
###
Kontakt dla mediów
Agencja Solski Communications
Agata Grzelczyk
T: +48 (22) 242 86 44, M: +48 696 834 806
E: agrzelczyk@solskipr.pl
Nadesłał:
AGrzelczyk
|
Komentarze (0)