Technologie » Telekomunikacja

Wejdź do gry w Strefie Play na Poznań Game Arena 2017!

Wejdź do gry w Strefie Play na Poznań Game Arena 2017!
Zobacz więcej zdjęć »
Operator sieci komórkowej Play – po raz kolejny partner PGA - zapewnia fanów gamingu i e-sportu: w strefie #gamersgonnaplay będzie się działo!

Warszawa, 4 października 2017 r. Trwa odliczanie ostatnich dni do tegorocznej edycji Poznań Game Arena  – największych targów gier komputerowych i rozrywki multimedialnej
w Polsce. Swoją obecność na imprezie po raz kolejny silnie zaznaczy operator sieci komórkowej Play, oficjalny partner PGA. Aktywności zaplanowane w specjalnie zaprojektowanej
Strefie Play, zorganizowane w trzech głównych obszarach: VR, gamingu
i technologii, prowadzone będą pod wspólnym hasłem #gamersgonnaplay. Nie zabraknie niespodzianek i tego, co w gamingu najważniejsze – wielkich emocji!

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Będzie się działo!

Hali 6A, wypełniona atrakcjami dosłownie do ostatniej minuty targów.

Do gry w Strefie Play wejść będzie można na wiele sposobów i… dosłownie na różnych poziomach!  Rozgrywki mistrzów 1:1 z komentarzem na żywo (gry Fifa i Counter Strike) prowadzone będą na wysokości, na specjalnym podnośniku w strefie Wyższy Level Gamingu.

W Strefie Gamingu przygotowano 10 profesjonalnych stanowisk e-sportowych do gry
w CS i League of Legends. W turniejach 5:5 fani będą mogli rozgrywać mecze m.in.
w drużynach tworzonych przez 12 topowych influencerów gamingowych. Podczas PGA
w Strefie Play pojawią się: Izak, Rezi, JDąbrowsky, Naruciak, Blowek, Kaiko, Mandzio, Karolek, Isamu, Gimper, Nervarien i MKRR3. Jedną z najbardziej oczekiwanych przez fanów atrakcji będą spotkania z gamerami w Strefie Meet-up, gdzie znajdzie się także budka „Freeze me” do robienia gifów 3D. Dla tych, którzy nie będą mogli być na PGA prowadzone będą relacje ze Strefy w kanałach social mediaInstagram Stories
i Facebooku Play.

W Strefie VR pojawią się dwie gry: znana już niektórym graczom Play Invaders oraz nowa gra, nawiązująca do Wyższego Levelu Gamingu. Przy obydwu stanowiskach nagrywane będą krótkie wideo z uchwyconymi emocjami graczy. Za udostępnianie zdjęć, filmów i gifów ze Strefy Play, a także w licznych konkursach, będzie można zdobyć atrakcyjne nagrody i tysiące gadżetów.

Ładowarnia & Strefa Chillout na piętrze będą z kolei wygodnym miejscem na chwilę odpoczynku, ostudzenie emocji, naładowanie telefonu i… własnych baterii! 

 

 

 

 

Play dla fanów gamingu i e-sportu

PGA 2017 to kolejne z najważniejszych wydarzeń gamingowych w Polsce, w które angażuje się Play, umacniając swoją pozycję marki idącej z duchem czasu – otwartej na graczy, fanów
e-sportu i entuzjastów nowych technologii.

„Rozwój gamingu i e-sportu to w tej chwili jeden z najciekawszych trendów, jakie obserwujemy.” – mówi Michał Sobolewski, Dyrektor Departamentu Marketingu B2C sieci Play. „Jest to równocześnie naturalny obszar zainteresowań znaczącej grupy użytkowników naszej sieci – przede wszystkim młodego pokolenia tzw. Digital Natives. Dlatego od blisko dwóch lat budujemy platformę  #gamersgonnaplay, w ramach której fanom gamingu proponujemy specjalne, dedykowane im produkty i promocje. Regularnie od początku 2016 r. współpracujemy też z topowymi gamerami i streamerami e-sportowymi, a w ostatnim czasie zostaliśmy także partnerem Polskiej Ligii Esportowej. Nie mam wątpliwości, że także to, co zaplanowaliśmy w Strefie Play podczas tegorocznych targów PGA, będzie dla fanów gamingu źródłem wyjątkowych emocji. ” – dodaje Michał Sobolewski.

 

Podczas ubiegłorocznej edycji PGA Strefa Play przyciągnęła ponad 30 000 zwiedzających, czyli blisko połowę wszystkich uczestników targów. Przeprowadzonych zostało 40 turniejów gamingowych, a zdjęcia 360° z efektem zatrzymania czasu, które były główną atrakcją Strefy, zostały pobrane ponad 30 000 razy. Komunikacja digitalowa Play wokół PGA dotarła do
3,6 mln użytkowników. Tylko w trakcie 3 dni eventu uczestnicy wygenerowali 3 000 postów
z hasztagiem #gamersgonnaplay.

 

 

 

###

 

 

Kontakt dla mediów

 

Agencja Solski Communications

Agata Grzelczyk

T: +48 (22) 242 86 44, M: +48 696 834 806

E: agrzelczyk@solskipr.pl

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

AGrzelczyk

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »