Firma » Reklama
Wideo Augmented Reality Samsunga bije rekordy popularności na YouTube
Zobacz więcej zdjęć » |
Film zatytułowany „Samsung 3D LED TV” znalazł się na pierwszym miejscu najczęściej oglądanych filmów wideo na YouTube w czerwcu w kategorii „Poradniki i styl”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Do tej pory obejrzało go ponad 100 tys. internautów.
Kampania reklamowa z użyciem przygotowanej przez Biuro Podróży Reklamy aplikacji Augmented Reality bedącej częścią specjalnego „trójwymiarowego” mikroserwisu internetowego Samsunga okazała się sukcesem już w ciągu pierwszego tygodnia od chwili startu: serwis odwiedziło prawie 160 tys. internautów, a ponad 79 tys. z nich pobrało na swoje komputery aplikację Augmented Reality.
„Aplikacje Augmented Reality stają się coraz popularniejsze na świecie i w Polsce, a sukces kampanii reklamowej zrealizowanej przez nas dla Samsung Electronics Polska dowodzi, że to narzędzie marketingowe będzie coraz chętniej wykorzystywane przez firmy w kampaniach reklamowych. To już nie jest tylko nowinka technologiczna, ale charakteryzujący się duża efektywnością sposób na zwrócenie uwagi konsumentów w natłoku komunikatów reklamowych. Po zrealizowaniu kampanii dla Samsunga notujemy znaczący wzrost zapytań ze strony marketerów o możliwości wykorzystania Augmented Reality w ich miksie reklamowym.” - mówi Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający „Biura Podróży Reklamy”, które przygotowało i zrealizowało projekt.
Dostępny na YouTube film prezentuje możliwości Augmented Reality i prowadzi użytkownika przez kolejne etapy korzystania z aplikacji, która ma na celu przybliżenie konsumentom możliwości rzeczywistości poszerzonej i poinformowanie ich o wprowadzeniu przez Samsunga do sprzedaży telewizorów 3D LED TV.
Film „Samsung 3D LED TV” na YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=m0fUNO78u4Y&feature=player_embedded
Mikroserwis Samsunga z aplikacją Augmented Reality:
http://www.samsung.com/pl/experience/promotion/3d/ar/
Biuro Podróży Reklamy (www.biuropodrozyreklamy.eu) to agencja innowacyjnego marketingu internetowego. Istnieje od 2003 r., w gronie jej klientów znaleźli się m.in. PKO Bank Polski, Samsung, Media Markt, DHL, mBank, Agros Nova, Warner Bros, Statoil, Invest Bank, OBI. Firma specjalizuje się w przygotowywaniu projektów „szytych na miarę”, rozliczanych w oparciu o realizację bardzo konkretnych celów biznesowych i wyników, założonych na starcie; a także w stosowaniu miksu internetu z innymi mediami i narzędziami ambientowymi. Główne pola jej działania to m.in.: akcje eventowe i konkursowe w internecie, social media marketing, WoMM, kreacje wirusowe, product placement, innowacyjne emisje reklam poza sieciami reklamowymi i portalami (zakup przestrzeni reklamowej bezpośrednio od serwisów dobieranych pod kątem konkretnego projektu), badanie opinii internautów, e-pr.
Nadesłał:
Łubu Dubu PR
|
Komentarze (0)