Firma » Reklama
Wideo online które zwiększa sprzedaż
Faktyczny wpływ na poprawienie wyników sprzedaży internetowej wymaga jednak konkurencyjności, a w związku z tym, radykalnych działań marketingowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Z kolei, aby konkurować należy zastosować takie narzędzia, które spowodują, że wyróżnimy się spośród innych, damy klientowi poczucie tego, że jest słuchanym i - co najważniejsze - zaspokoimy jego doczesne potrzeby.
Produkcja filmów ma być więc tym gestem w kierunku klienta, który poda mu informację w ciekawej formie oraz poprowadzi wprost do wirtualnej półki z naszymi produktami. Za jego pomocą można zaprezentować wszystko to, czego poszukuje zainteresowana zakupem osoba. Prezentacja wideo umożliwia pokazanie produktu z wielu stron. Klient przecież chce obejrzeć dokładnie to, co zamierza kupić, a wideo pozwoli sprostać jego wymaganiom i oszczędzić czas wybierając zakupy, bądź samą tylko prezentację produktu przez Internet.
Dobrym pomysłem jest też wykorzystanie video w kampanii promocyjnej. Kiedy chcemy w szczególny sposób zwrócić uwagę na dany produkt, to wprowadzenie materiału video pozwoli z jednej strony wyróżnić produkt na tle całej oferty, a z drugiej będzie dla nas ciekawym testem nowych rozwiązań i badaniem gruntu pod przyszłą inwestycję.
Poza tym trzeba pamiętać, że video nie musi być emitowane tylko w Internecie. Warto pomyśleć nad innymi lokalizacjami, jak np. tradycyjne punkty sprzedaży czy odbioru zamówień, targi, konferencje, warsztaty. Dzięki temu raz przygotowany materiał filmowy możemy wykorzystywać wielokrotnie w ramach różnych działań marketingowych w tym zamieszczając je na portalach społecznościowych, takich jak facebook czy twitter.
W zależności od tego, co oferujemy klientowi, można skorzystać z różnych sposobów prezentacji produktów. Ciekawą propozycją jest obrót przedmiotu o 360°, gdzie Internauta ma poczucie jakby trzymał produkt w dłoni. Takie rozwiązanie pozwala z bliska ocenić design, specyfikację techniczną, kolor i kształty produktu, a tym samym dobrać model najbliższy swoim upodobaniom.
Do sklepów w USA trafił jakiś czas temu nowy model kamery cyfrowej JVC z serii Everio. GZ-HM550 to urządzenie wyposażone w matrycę CMOS o rozdzielczości 10.6-megapiksela umożliwiające nagrywanie filmów video w jakości Full HD z szybkością rejestrowania 500 klatek w ciągu sekundy i robienie zdjęć o rozdzielczości 9-megapikseli. Produkt zapewnia 16-krotne zbliżenie połączone z funkcją zaawansowanej stabilizacji obrazu oraz wykrywania twarzy a przestrzeń przed kamerą może doświetlać wbudowana lampa błyskowa. Optyka urządzenia została dostarczona przez firmę Konica Minolta. Rejestrowane przez użytkownika materiały mogą być zapisywane na wbudowanej pamięci Flash o pojemności 32GB lub na dodatkowej karcie pamięci typu SD/SDHC. Nowa kamera od JVC została również wzbogacona o moduł GPS, który ma za zadanie pozwolić w sposób łatwy opisywać zawartość pamięci z wykorzystaniem geolokalizacji.
Producent wyposażył także GZ-HM550 w interfejs Bluetooth, który ma pozwolić na szybkie, zdalne kierowanie nowością od JVC z wykorzystaniem smartphone'a lub innego tego typu urządzenia. Do kamery jest dołączane oprogramowanie Everio MediaBrowser, a całość została wyceniona na równowartość około 800 dolarów.
Z kolei, NEO24.PL, sklep internetowy posiadający w swojej ofercie sprzęt komputerowy, RTV/AGD, nawiązał współpracę z serwisem technologicznym VideoTesty.pl, polegającej na tworzeniu video prezentacji, które będą wykorzystywane do promocji produktów w sklepie internetowym NEO24.PL.
NEO24.PL od początku swojej działalności sukcesywnie rozwija ofertę usług. Staramy się być nowocześni, a jednocześnie realizować pomysły, które zaspokoją oczekiwania konsumentów. Skoro nasz klient nie może fizycznie zaznajomić się z nabywanym produktem, niech przynajmniej obejrzy go ze wszystkich stron. To ułatwi mu wybór i dostarczy wielu cennych informacji. - mówi Maciej Idzikowski, Prezes Zarządu NEO24.PL Sp. z o.o.
VideoPrezentacje to propozycja dla sklepów internetowych, które w sposób nowoczesny podchodzą do sprzedaży swojej oferty handlowej. Sklep internetowy nie różni się w zasadzie niczym od tradycyjnej półki sklepowej. Znany wszystkim merchandising ma również zastosowanie w Internecie. Oprócz oczywiście ceny, prawidłowe wyeksponowanie produktu ma zasadniczy wpływ na to, czy towar zostanie kupiony czy też nie. Temu właśnie służą przygotowywane przez nas materiały video obrazujące wygląd i funkcje urządzenia. - tłumaczy Marcin Czajkowski, Prezes Zarządu North Star Sp. z o. o., wydawcy portalu VideoTesty.pl.
Według badań firmy Vovici aż 70 proc. ankietowanych internautów mając do dyspozycji tekst i video przedstawiające to samo urządzanie, obejrzałoby tylko video nie wczytując się w treść opisu produktu. Produkcja filmów służących do promocji produktów w sklepie internetowym niewątpliwie zwiększa więc zainteresowanie potencjalnych klientów, a przede wszystkim daje im możliwość zapoznania się z towarem i ułatwia podjęcie decyzji o zakupie.
Nadesłał:
TVIP
|
Komentarze (0)