Firma » Bankowość

Wideorozmowa z doradcą Credit Agricole

Wideorozmowa z doradcą Credit Agricole
Zobacz więcej zdjęć »
Credit Agricole wdrożył innowacyjną usługę dla nowych klientów – spotkania w formie wideorozmowy. Dzięki temu klienci mogą liczyć na zdalne wsparcie doradcy w procesie zakładania konta.

Wideorozmowa z doradcą to najnowszy kanał kontaktu w Credit Agricole. Narzędzie jest odpowiedzią na sugestie klientów i zmieniające się potrzeby w zakresie korzystania z bankowości. Coraz więcej klientów oczekuje zdalnego kontaktu z bankiem, bez konieczności wychodzenia z domu. Podczas spotkania w formie wideorozmowy doradca przedstawi ofertę banku, pomoże dopasować pakiet konta oraz przeprowadzi klienta przez proces zakupu produktu bezpośrednio na jego urządzeniu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

- Cieszymy się, że nowa forma spotkania została pozytywnie oceniona podczas testów Family&Friends i wdrożona w naszym banku. Osoby testujące deklarowały, że będą polecać wideorozmowę oraz korzystać z takiej formy kontaktu z bankiem w przyszłości. Spotkanie z klientem w formie wideorozmowy zamiast tradycyjnej wizyty w placówce to pierwszy krok milowy w koncepcji rozwoju tego kanału. Naszym celem jest dotarcie do klientów, którzy preferują zdalną obsługę, są gotowi na budowanie relacji online z doradcą banku lub nie mają czasu na regularne wizyty w stacjonarnych punktach sprzedaży – podkreśla Monika Krygier, Manager Wsparcia Sieci Sprzedaży.

Jeszcze w tym roku Credit Agricole chce zwiększyć dostępność wideorozmowy w wielu sekcjach na stronie banku. W kolejnym roku bank planuje udostępnić możliwość zadzwonienia do doradcy z aplikacji CA24 Mobile, a w dalszej perspektywie umożliwić umawianie spotkań wideo pomiędzy doradcą i klientem. Docelowo, podczas spotkania w formie wideorozmowy klient będzie mógł uzyskać informacje o szerokiej ofercie banku oraz kupić wybrane produkty. Wideorozmowa jest dostępna na stronie banku w sekcji kont osobistych, w dni robocze, w godzinach 10:00-15:00Aktualnie usługa skierowana jest do nowych klientów. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

prca

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »