Dom » Architektura
Wiedza podstawą sukcesu - szkolenia z marką Sanplast
Zobacz więcej zdjęć » |
Inwestowanie w dokształcanie jest bardzo istotne z punktu widzenia zewnętrznego wizerunku firmy. Warto zainwestować w wiedzę – szczególnie gdy jedynym kapitałem, którego potrzebujemy, jest czas. SANPLAST S.A. prowadzi regularne szkolenia architektów, instalatorów, inwestorów oraz swoich partnerów handlowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dla każdego coś dobrego.
Mądrze wykorzystane najnowsze technologie w połączeniu z wyspecjalizowanym personelem pozwalają już dzisiaj uzyskać przewagę konkurencyjną, a w przyszłości tendencja ta może być tylko silniejsza. SANPLAST S.A. zdaje sobie sprawę z tego, aby kursy okazały się skuteczne, należy je z pieczołowitością dostosować do grupy odbiorców. „Zależy nam, aby nasze spotkania wpisywały się w potrzeby naszych odbiorców. Zupełnie inną tematykę podejmujemy na szkoleniach dla instalatorów, które są ze względu na specyfikę ich pracy, stricte warsztatowe. Inwestorom i architektom przybliżamy asortyment naszych produktów, pokazujemy to, że dostosowujemy się do potrzeb klientów, oferując m.in. produkty na indywidualne zamówienie. Partnerzy handlowi, poza podstawowymi informacjami o naszych produktach, poznają tajniki najnowszych technik sprzedaży. ” - mówi Marcin Wargoś specjalista ds. szkoleń Sanplast SA.
Możliwość udziału w specjalistycznych szkoleniach oferowanych przez firmę Sanplast S.A. to dla wielu instalatorów, architektów czy partnerów handlowych istotne wsparcie w zakresie rozwoju zawodowego. Oczywiście, oprócz samych szkoleń, istotne są przekazywane przez producenta materiały. Stanowią one nie tylko ważne uzupełnienie informacji przekazywanych podczas szkoleń, ale i narzędzie do codziennej pracy instalatorów, serwisantów, czy projektantów.
„Zdajemy sobie sprawę z tego jak istotne jest ciągłe doszkalanie. Duże zainteresowanie proponowanymi kursami to dowód, na to że grupy te potrzebują merytorycznego wsparcia ze strony producenta. Zawsze jako priorytet traktowaliśmy bezpośrednie relacje np. podczas naszych szkoleń spotkań, ponieważ tylko one dają możliwość obustronnej wymiany informacji. A to jest dla nas bardzo ważne.” – podkreśla Marcin Wargoś specjalista ds. szkoleń Sanplast SA.
Nadesłał:
Arni
|
Komentarze (0)