Zdrowie » Uroda

Wielkanocne łowy i modowe trendy

Wielkanocne łowy i modowe trendy
Zobacz więcej zdjęć »
Najbliższe dni to ostatnia chwila na znalezienie pomysłu na rodzinną Wielkanoc. To także dobry czas, aby w ferworze przygotowań do świąt zerknąć na obowiązujące trendy

- Tak naprawdę przed nami jeden z najgorętszych tygodni w handlu – mówi Katarzyna Lenartowicz, zastępca dyrektora Europy Centralnej. – W zasadzie, pomijając czas bożonarodzeniowy, to właśnie ostatnie dni przed Wielkanocą są okresem, kiedy klienci bardzo chętnie pojawiają się w sklepach. Myślą nie tylko o przygotowaniach do samych świąt, ale także o zmianach w swojej szafie, czy pomysłach na spędzenie wiosny. Ten trend potwierdzają także twarde dane. Od trzech lat weekend poprzedzający Wielkanoc jest jednym z najlepszych jeżeli chodzi o obecność klientów. Pojawia się ich kilka razy więcej niż podczas zwykłych tygodni.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 Z perspektywy centrum handlowego specjaliści dzielą swoich gości na trzy typy. Pierwszy podchodzi do wizyt w sklepach metodycznie. Do świąt przygotowuje się przez kilka tygodni. Tropi okazje. Jest uważnym klientem. Rośnie druga grupa - która kompleksowe zakupy robi na tydzień bądź kilka dni przed Wielką Niedzielą. Przyjeżdża najczęściej całą rodziną, bo wizyta stanowi okazję do spędzania wspólnego czasu, a także podejmowania różnych świątecznych decyzji. Wtedy zakupy nie ograniczają się do jednego, czy dwóch sklepów. Są wyprawą na kilka godzin, która nie tylko kończy się wypchanym koszykiem ale też wyborem sprzętu RTV albo planami odnośnie komunii. Ostatnią grupą są klienci „last minute”. Oni pojawiają się najczęściej w piątek wieczorem i w sobotę. Kupują metodycznie, choć już w nie tak przemyślany sposób. Bardzo często korzystają z gotowych rozwiązań oferowanych przez sklepy i polecanych na Wielkanoc. To właśnie ci goście uzupełniają swoją wizytę, podobnie jak klienci rodzinni, o zakupy modowe. – Dla nich liczy się to, aby korzystać z nowości i potencjału, jaki oferują najnowsze kolekcje na wiosnę i lato – mówi Katarzyna Lenartowicz. – W tym roku jest rzeczywiście w czym wybierać. Błysk, denim, asymetria, biel pod każdą postacią. Możliwości jest tak wiele, że każdy odnajdzie coś dla siebie.

 Także w wielkanocnych pomysłach obserwujemy pewne tendencje. W tym roku do łask wraca zieleń i naturalność. Wśród niespodzianek, jakie warto przygotować w rodzinnym gronie, są chociażby pisanki tworzone z wykorzystaniem lakieru do paznokci. – Wystarczy do letniej wody wlać kilka rodzajów lakieru. Potem włożyć do nich najlepiej jajka z jasną skorupką i delikatnie mieszać z wykorzystaniem wykałaczki, aż do pojawienia się wzoru. Następnie wyciągnąć i osuszyć stworzone ozdobne jajko na papierowym ręczniku – dodaje Katarzyna Lenartowicz.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

a.piwek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »