Technologie » Internet
Wielki 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na ekranach DOOH
W działania informacyjne w dniu Finału włączyły się warszawskie nośniki outdoorowe od Jet Line i MyLED. Na 100 cyfrowych ekranach sieci MORE, w witrynach sklepów, punktach usługowych i gastronomicznych głównie w Śródmieściu, oraz na ekranach MyLED zlokalizowanych w najczęściej uczęszczanych miejscach w Warszawie (wzdłuż DTC przy Marszałkowskiej, przy rondzie Dmowskiego i Placu Zawiszy) przez cały dzień trwała emisja kolorowych, orkiestrowych spotów. Była na nich aktualizowana rosnąca z upływem czasu kwota zbiórki, zaciągana w czasie rzeczywistym bezpośrednio z głównego sztabu WOŚP. Ostatni wyświetlony w dniu 28. Finału WOŚP spot przedstawił rekordowy wynik 115 362 894 zł.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Oficjalne zakończenie tegorocznej zbiórki jest zaplanowane na 8 marca 2020 roku i ponownie w tym dniu, na cyfrowych ekranach DOOH, zostanie ogłoszona ostateczna kwota zebrana przez Fundację WOŚP.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)