Technologie » Komputery
Wielki biznes łączy siły z młodymi firmami technologicznymi, by jeszcze lepiej służyć konsumentom
Zobacz więcej zdjęć » |
Dzięki trzem fabrykom, Europejskiemu Centrum Planowania oraz Globalnemu Centrum Usług Biznesowych, które jest drugim co do wielkości centrum IT P&G na świecie, Procter & Gamble postrzega Polskę jako jedno z najważniejszych globalnych centrów innowacji. To właśnie tutaj, przy wykorzystaniu najnowszych technologii, powstają pionierskie rozwiązania dla Europy i świata w zakresie marketingu, logistyki, analityki biznesowej czy Big Data. Firma aktywnie poszukuje jednak także partnerów zewnętrznych, w tym młodych firm technologicznych, angażując się m.in. w ABSL tech lab (wcześniej ABSL Startup Challenge), od kilku lat współpracuje także z akceleratorami Startup Spark czy Poland Prize powered by Huge Thing.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Współpraca ze start-upami - potencjał dla pionierskich pomysłów
ABSL tech lab to platforma łącząca duże korporacje z młodymi firmami technologicznymi, które mogą dostarczyć innowacyjne rozwiązania konkretnych biznesowych wyzwań. Procter & Gamble od lat jest partnerem programów skierowanych do start-upów, organizowanych przez Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL). Firma poszukuje w ten sposób partnerów, którzy tworzą innowacyjne rozwiązania dotyczące produktów, systemów i procesów - wszystko z myślą o jeszcze lepszym realizowaniu potrzeb konsumentów, skuteczniejszej komunikacji i poprawianiu jakości ich codziennego życia.
Wyzwania zgłoszone przez P&G w ramach tegorocznej edycji ABSL tech lab dotyczyły m.in. automatyzacji analizy danych, skutecznej komunikacji z konkretnymi grupami konsumentów, zwiększenia efektywności procesu sprzedażowego łączącego kanały offline i online czy monitorowania łańcuchów dostaw.
- Innowacyjność jest wpisana w DNA naszej firmy. Jako globalny koncern mamy bardzo silne zaplecze swoich ekspertów z wielu dziedzin i intensywnie inwestujemy w badania i rozwój, ale jesteśmy też bardzo otwarci na partnerstwo z młodymi przedsiębiorcami, którzy mają odmienne, świeże myślenie, nieszablonowe metody pracy, a przy tym doskonałą orientację w nowoczesnych technologiach. Jesteśmy przekonani, że taka współpraca niesie za sobą ogromny potencjał do wypracowywania przełomowych pomysłów i pionierskich rozwiązań. Wierzymy, że pracując razem, możemy korzystać z wiedzy, którą dysponuje każda ze stron, z korzyścią dla obu stron - komentuje Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. komunikacji Procter & Gamble w Europie Centralnej.
ABSL digital forum - wyzwania nowej rzeczywistości
Tegoroczne wydarzenie ABSL digital forum odbyło się pod hasłem „Shaping the new reality". Podczas wirtualnej imprezy przedstawiciele różnych dziedzin biznesu i administracji publicznej dyskutowali o aktualnych wyzwaniach, przed jakimi stoją firmy i władze, ale przede wszystkim konsumenci. Zmiany związane z wdrażaniem nowych modeli operacyjnych, sposobów pracy i digitalizacją wielu sfer życia stały się koniecznością i w 2020 roku nabrały niespotykanego dotąd tempa.
- Ostatni rok dobitnie pokazał konieczność jeszcze głębszego wsłuchiwania się w głos konsumentów i dostosowywania swoich działań do ich potrzeb, w szybszym tempie niż kiedykolwiek. Jako firma musieliśmy nie tylko reagować na dokonujące się zmiany bardzo szybko, ale też dać konsumentom pewność, że jesteśmy z nimi i że dostarczamy im to, czego potrzebują - mówiła Esra Yavuz, Vice President, Information Technology, Global Data Management, and Central Europe IT Function Leader w Procter & Gamble, podczas debaty z Joanną Orłowską, Pełnomocniczką Prezesa Rady Ministrów ds. GovTech, zatytułowanej "Kształtujemy nową rzeczywistość czy to rzeczywistość kształtuje nowych nas?".
W ramach finału tegorocznej edycji projektu ABSL tech lab odbyła się debata z udziałem młodych firm technologicznych, w której wzięli udział przedstawiciele Random Forest, spółki specjalizującej się m.in. w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję w analizie dokumentów i danych - oraz Jusstag, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach marketingowych oraz analityce łączących świat online z offline. Ich dyskusja dotyczyła m.in. tego, jak według nich biznes radzi sobie z dzisiejszymi wyzwaniami, czy mamy do czynienia z ewolucją czy rewolucją, a także postępu i granic digitalizacji.
- Tegoroczne ABSL digital forum pozwoliło w niezwykle ciekawy sposób zaprezentować wiele aspektów dotyczących kreowania nowej rzeczywistości. Obserwowaliśmy różne perspektywy - reprezentantów rządów, młodych firm technologicznych i biznesowych praktyków. Dzięki zderzeniu opinii i wiedzy młodych firm technologicznych z know-how międzynarodowych firm mieliśmy możliwość poznania całkiem nowych sposobów podejścia do konkretnych tematów i zjawisk. Jest to niezwykle inspirujące doświadczenie - podsumował tegoroczny event Janusz Dziurzyński, Dyrektor programu ABSL tech lab.
Nadesłał:
wiska
|
Komentarze (0)