Firma » Biznes
WIELKIE OTWARCIE NOWEGO, PIERWSZEGO W POLSCE, SALONU SPORTOWEGO MARKI SPORTANO.
Zobacz więcej zdjęć » |
Sportano.pl prezentuje zupełnie nową koncepcję stacjonarnego sklepu multisportowego, gdzie przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii, zaoferuje klientom wygodny dostęp do ponad 600 marek sportowych, ponad 50 tysięcy produktów dostępnych na miejscu i niemal 200 tysięcy produktów dostępnych online, z dostawą w 24h. W sklepie Sportano.pl w Homepark Targówek ponad 20 ekspertów znających wymogi, jakie stawiają przed klientem poszczególne dziedziny sportu i fitness pomoże w dobraniu odpowiedniego sprzętu. W Sportano nie zabraknie możliwości testowania sprzętu na symulatorach, testowania bieżni i rowerów, korzystania z warsztatów serwisowych i możliwości wypożyczania sprzętu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Homepark Targówek jest miejscem, gdzie dokonuje się kolejna ważna zmiana w handlu detalicznym. Do tej pory widzieliśmy jak wiele marek dostępnych w tradycyjnych sklepach przenosiło się do e-commerce. Sportano.pl jest marką, która zaczynała od handlu w Internecie, a teraz prezentuje zupełnie nowy, innowacyjny koncept sklepu stacjonarnego. Połączenie nowych technologii z bogatą ofertą produktową i profesjonalizmem zespołu Sportano.pl, pozwala wierzyć w powodzenie tego miejsca, wzbogacającego dotychczasową ofertę Homepark Targówek” - komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
Otwarciu sklepu towarzyszy kampania radiowa, outdoor oraz kampania prasowa. Oficjalne otwarcie sklepu poprzedziła ekskluzywna premiera VIP, w której wzięli udział znani sportowcy, eksperci i celebrities. Z okazji otwarcia stacjonarnego salonu Sportano.pl, klienci mogą otrzymać do 30% rabatu na wiele artykułów zaprezentowanych w specjalnej ofercie promocyjnej.
„Sportano.pl to przede wszystkim najszersza oferta produktów sportowych premium w naszej części Europy. Chcemy, żeby każdy pasjonat, sportowiec, niezależnie od swojego poziomu zaawansowania w danej dyscyplinie znalazł wszystkie niezbędne elementy wyposażenia i akcesoria. Na każdą dyscyplinę patrzymy z wielką uwagą i na asortyment patrzymy przez pryzmat potrzeb sportowców. Naszą ideą było, aby zbudować takie portfolio marek, które pozwoli każdej osobie znaleźć sprzęt dla siebie.” – wyjaśnia Dariusz Frużyński, dyrektor handlowy Sportano.pl
Podczas rozmów ze Sportano Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowany był przez Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firmę doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych.
„Homepark Targówek poszerza ofertę o showroom Sportano. Z uwagi na wzrost zarówno odwiedzalności w centrach handlowych, jak i udziału zakupów przez Internet, otwarcie salonu multibrandu stanowi odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekują profesjonalnego doradztwa w zakupach, szerokiej oferty i ekspresowej dostawy. To pierwszy tego typu showroom w Polsce, tym bardziej cieszymy się, że marka Sportano wybrała lokalizację naszego Klienta” – komentuje Ada Budynek, Leasing Manager, Associate, Retail Agency Poland, Cushmnan & Wakefield.
Park Handlowy Homepark Targówek na powierzchni 74 545 mkw skupia przede wszystkim specjalistyczne i popularne marki, związane z budowaniem, wykończeniem i aranżacją domu. Dzięki unikatowej formule portfolio, park handlowy oferuje lubiane przez konsumentów sklepy z różnych branż: spożywczej, modowej, elektronicznej, sportowej czy artykułów pierwszej potrzeby. Na terenie Homepark Targówek działa również przychodnia medyczna, klub fitness oraz punkty gastronomiczne. Oferta parku stale poszerza się o nowe segmenty, jak również o uznane sklepy z zakresu wyposażenia wnętrz.
Parki handlowe HOMEPARK są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland.
HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki
i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy spożywcze, sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt.
Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,1 miliarda euro zawiera ponad 50 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji i Turcji, posiadających łącznie 2000 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.
Nadesłał:
Kasia Błażuk
|
Komentarze (0)