Firma » Biznes
Wielkie Otwarcie Quick Parku w Mysłowicach - już 30 listopada!
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Już jutro, w środę 30 listopada o godzinie 13:00 klienci będą mogli zrobić zakupy w pierwszym nowoczesnym centrum handlowym Quick Park w Mysłowicach. W uroczystym otwarciu udział weźmie udział Prezydent Mysłowic Edward Lasok razem z ambasadorką sieci Quick Park, aktorką Katarzyną Zielińską.
Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach o powierzchni najmu 13 160 metrów kwadratowych ( wynajęte zostało ponad 90% powierzchni). W obiekcie znajduje się około 45 sklepów, punktów usługowych, gastronomicznych oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino – OH Kino. Centrum handlowe zaoferuje również bezpłatny parking na 400 samochodów. Centrum handlowe zapewni kompleksową ofertę handlowo-usługowo-rozrywkową poprzez połączenie galerii handlowej, parku handlowego, jedynej w mieście restauracji McDonald’s oraz stacji benzynowej ORLEN.
- „Jestem dumny z naszego flagowego obiektu jakim jest Quick Park w Mysłowicach. Już dziś z wielką przyjemnością zapraszam wszystkich mieszkańców Mysłowic oraz najbliższych okolic, na pierwsze zakupy - w środę 30 listopada od godziny 13.00. Nasze sklepy przygotowały bardzo atrakcyjne oferty cenowe na otwarcie - tym bardziej warto być u nas w środę.” – mówi Jarosław Fijałkowski, prezes grupy Real2B.
AMBASADORKA QUICK PARKU
Otwarciu centrum handlowego towarzyszy kampania reklamowa w prasie, radio i na nośnikach reklamy zewnętrznej z udziałem aktorki Katarzyny Zielińskiej, która została ambasadorką sieci Quick Parków. Jest to pierwszy przypadek, gdy aktor lub aktorka zostaje ambasadorem, nie pojedynczego obiektu, ale całej sieci centrów handlowych.
– „Zdecydowałam się na podjęcie współpracy z siecią Quick Park ponieważ bardzo odpowiada mi jej charakter. Myślę, że są to wymarzone centra handlowe dla rodzin z codziennymi potrzebami, gdzie liczy się przede wszystkim oferta, lokalizacja miejsca na zakupy oraz wygoda. Zapewniam, że Quick Park wszystkie te elementy spełnia.” – mówi Katarzyna Zielińska.
ATRAKCJE NA OTWARCIE
Przez pierwsze 5 dni od otwarcia Quick Parku dla klientów i gości została zorganizowana Wielka Loteria na Start ! z 5000 nagród do wygrania. Wśród nagród jest 1 500 biletów do OH Kina, 2 000 zestawów McDonald’s, 1 000 kart o wartości 50 zł na zakupy w supermarkecie Piotr i Paweł oraz 500 kart Grycan o wartości 25 zł. Każdego dnia rozdawanych będzie 1000 nagród! Wystarczy tylko przyjść do Quick Parku i sprawdzić wygraną.
PIERWSZE KINO W MIEŚCIE
Quick Park to nie tylko zakupy to także rozrywka. W Mysłowicach otworzy się pierwsze kino sieci OH Kino. Na taki typ rozrywki czekali mieszkańcy, będą mieli swoje pierwsze, kameralne kino w mieście.
OH KINO zajmuje powierzchnię 1 075 m kw. Będą to wygodne, cztery sale kinowe, wyposażone są w 539 foteli dla widzów, w tym 124 najwygodniejszych foteli kinowych klasy premium. Wszystkie sale wyposażone są w projektory cyfrowe wyświetlające obraz w technologii 2D i 3D oraz ponad 70 głośników Dolby Surround. Łączna powierzchnia ekranów to aż 237 m kw.
„- Chcemy być bliżej klienta i oferować mu to, po co do tej pory zmuszony był podróżować do innego miasta, jednocześnie stwarzając mu warunki do rozrywki w bardziej komfortowym, kameralnym i domowym klimacie, niż nasza konkurencja. Projektując wnętrza kina bardzo zwracaliśmy uwagę na szczegóły dekoracji, wyposażenia oraz komfort.” – mówi Paweł Trojan, CEO OH Kino.
BRYŁA ARCHITEKTONICZNA BUDYNKU
Projekt architektoniczny Qucik Parku, przygotowany został przez doświadczoną pracownię Vide Studio z Krakowa. Architekci z należytą dbałością o detale, zapewnili Klientom przyjazne otoczenie i nowoczesne wnętrze z dużą ilością światła dziennego. Obiekt jest w przyjemnej kolorystyce, stwarzając dla klientów nowe, zachęcające miejsce do zrobienia zakupów i spędzenia wolnego czasu. Charakter bryły obiektu zbudowany jest przez rozpoznawalne znaki przestrzenne, czyli łamany nierzeźbiony dach nad pasażem i wejściami oraz zwieńczenie bryły akcentem wysokościowym odwołującym się do architektury górniczej i przemysłowej Mysłowic. Wewnętrzny pasaż ma charakter miejskiej ulicy handlowej z posadzką z naturalnych materiałów kamiennych i klinkierowych, ławkami oraz zielenią, która będzie naturalnie doświetlona. Na pasaż otwierają się atrakcyjne witryny sklepów, kawiarni, punktów usługowych.
QUICK PARK – WIELKI ZAKŁAD PRACY
Centrum Handlowe Quick Park to także wielki zakład pracy, który da duży impuls dla mysłowickiego rynku pracy. W Quick Parku zatrudnienie znaleźli nie tylko sprzedawcy i personel handlowy w sklepach, ale także pracownicy firm sprzątających i wywożących śmieci, pracownicy ochrony oraz pracownicy administracyjni. W centrum handlowym zatrudnienie znajdzie łącznie blisko 300 osób.
QUICK PARK – DOGODNY DOJAZD
Budowie centrum handlowego towarzyszyła kompleksowa przebudowa infrastruktury drogowej w okolicy obiektu i na drogach dojazdowych do Katowic i Sosnowca. Na ulicy Katowickiej i Obrzeżnej Północnej powstały wygodne ronda usprawniające dojazd do Quick Parku oraz upłynniające ruch samochodowy.
Wartość inwestycji Quick Park Mysłowice wynosi 100 mln złotych.
Lokalizacja
Inwestycja powstanie u zbiegu głównych arterii komunikacyjnych ul. Katowickiej, która jest częścią krajowej drogi numer 79 łączącej Katowice z Krakowem i ul. Obrzeżnej Północnej, która służy jako obwodnica miasta. Bezpośrednio przy Quick Parku planowane jest przedłużenie trasy szybkiego ruchu – DTŚ.
W sąsiedztwie Quick Park znajdują się największe dzielnice Mysłowic - Śródmieście, Stare Miasto i Bończyk - zamieszkiwane przez kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców.
Wynajem
Za koncepcję komercyjną oraz wynajem obiektu odpowiada firma Mallson Polska.
Projektant
Za koncepcję architektoniczną odpowiada Vide Studio z Krakowa.
Inwestor
Deweloperem obiektu jest Real2B Development Sp. z o. o., która wraz z inwestorami, którymi są fundusz Retail Parks Fund FIZAN oraz Retail Development Management Sp. z o. o., realizuje sieć kilkudziesięciu retail parków i centrów handlowych pod nazwą Quick Park na terenie całego kraju. Obiekty te powstają w mniejszych miejscowościach, poniżej 100 tys. mieszkańców. Cechą charakterystyczną lokalizacji obiektów jest usytuowanie bezpośrednio przy głównej arterii komunikacyjnej i przy największych osiedlach mieszkaniowych. Obecnie w przygotowaniach i realizacji są obiekty m. in.: w Mysłowicach, Strzegomiu, Sulechowie, Olkuszu, Pułtusku, Kępnie, Turku, Oławie i Konstancinie-Jeziornie.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
artur@multian.pl
|
Komentarze (0)