Rozrywka i wypoczynek » Uroczystości

WILD WINE - innowacyjny projekt JNT Group

WILD WINE - innowacyjny projekt JNT Group, który przekona współczesnego mężczyznę, że picie wina to Męska Recz.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Warszawa, 30 stycznia 2020 r.

 

            WILD WINE - innowacyjny projekt JNT Group, który przekona współczesnego mężczyznę, że picie wina to  Męska Recz.

Piotr Stramowski ambasadorem WILD WINE  

Spółka JNT Group wprowadza do sprzedaży WILD WINE – kolekcję sześciu dedykowanych mężczyznom wysokogatunkowych win szczepowych z Nowego i Starego Świata. 29 stycznia br. w Warszawie firma podpisała umowę z Piotrem Stramowskim, na mocy której aktor został ambasadorem nowej linii produktów.

Pod nazwą WILD WINE skrywa się wyjątkowy, innowacyjny projekt, chcemy przekonać współczesnego mężczyznę, że picie wina to  Męska Recz.  Z tego względu postanowiliśmy wprowadzić do portfolio JNT Group wina dedykowane tym, dla których „dzikość serca” jest bliska. Platforma komunikacyjna WILD WINE Męska Rzecz wiarygodnie przekonuje, o tym, że picie wina jest ”męskie”, że pasuje do męskich wartości i męskiego stylu życia. Do współpracy w promowaniu produktu zaprosiliśmy Pana Piotra Stramowskiego, uosabiającego nowoczesnego mężczyznę z charakterem - mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu firmy JNT Group.

WILD WINE to projekt obejmujący wysokogatunkowe, jednoszczepowe wina. Klienci będą mieli do wyboru cztery rodzaje Wild Wine: chilijskie Cabernet Sauvignon, kalifornijskie Chardonnay, argentyńskie Malbec i włoskie Primitivo IGP Puglia, a także wino Wanted Red, czyli pochodzące z Chile Cabernet Sauvignon i skrywające się pod nazwą Wanted White, również chilijskie Chardonnay. Kolekcja została stworzona w ten sposób, by wina odpowiadały life stylowo na różne potrzeby nowoczesnych mężczyzn i pasowały do potraw najchętniej wybieranych przez nich, począwszy od krwistego steka, czy burgera, po pikantne krewetki.

Charakter wina, uosabiającego silnego, niezależnego faceta z charakterem, ale także poczuciem humoru, podkreślają butelki opatrzone oryginalne etykietą z wizerunkiem współczesnego „dzikusa” oraz nazwy Wanted Red, Wanted White i Wild Wine.

Do współpracy w promocji WILD WINE został zaproszony Piotr Stramowski – popularny aktor, którego wizerunek uosabia nowoczesnego, niezależnego, silnego faceta. Roczna umowa z aktorem obejmuje działania w social mediach, komunikację z wykorzystaniem wizerunku Ambasadora w punktach sprzedaży oraz podczas eventów. Działania promocyjne prowadzone będą również w miejscach, gdzie bywa współczesny mężczyzna: studiach tatuażu, czy barber shopach.

Projekt WILD WINE od razu mnie zainteresował – mówi Piotr Stramowski. – Bardzo cenię spotkania w męskim gronie przy dobrej kuchni i winie. Poprzez tę współpracę chciałbym pokazać facetom, że picie wina doskonale pasuje do męskich wartości i męskiego stylu życia.

Urodzony w 1987 roku w Warszawie Piotr Stramowski w 2012 roku ukończył Państwową Wyższą Szkolę Teatralną w Krakowie. Przełomową rolą w jego karierze był komisarz Dariusz „Majami” Wolkowski, którego zagrał w dwóch produkcjach Patryka Vegi „Pitbull. Nowe porządki” i „Pitbull. Niebezpieczne kobiety”. Swój wizerunek przystojnego, pewnego siebie, twardego mężczyzny umocnił rolami w filmach „Botoks” i „Kobiety mafii”, a także w licznych serialach. Związany z wieloma scenami teatralnymi w całej Polsce.

 

JNT Group S.A. Sp.K. jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Ta dynamicznie rozwijająca się, nowoczesna firma posiada szeroką i różnorodną ofertę produktową, która obejmuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. Spółka prowadzi intensywne działania na rynku HoReCa premium. Aby umocnić na nim swoją pozycję, dokonała licznych akwizycji: przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz oraz podpisała umowy na wyłączność dystrybucji win do HoReCa z polskimi winnicami Miłosz i Silesian. Firma przejęła także spółkę Platinium Wines.  JNT Group S.A. Sp.K. to także producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Aronica, Zbójeckie Grzane, Leemon Demon, Cool Wave czy Cydr Dobroński. Firma jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PanKowalski Startegicznie

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »