Technologie » Internet
Wilogo.com, europejski lider w projektowaniu graficznym, uruchamia swoją usługę w języku polskim
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Serwis Wilogo założony w 2006 roku przez trzech młodych profesjonalistów i kupiony w marcu 2012 roku przez bank zdjęć Fotolia, oferuje innowacyjne usługi graficzne i w prosty sposób łączy projektantów z klientami, którzy poprzez serwis składają zamówienia na określone projekty graficzne. Obecnie projektowanie nowych logotypów stanowi aż 80% zamówień klientów. Profil działalności serwisu uzupełniają inne prace graficzne takie jak projekty identyfikacji wizualnej na profile firmowe w serwisach Facebook i Tweeter, bannery czy projekty ikon i buttonów reklamowych.
Wilogo.com wchodzi na polski rynek
Obecnie Wilogo funkcjonuje już na całym świecie, a strona obsługiwana do tej pory w języku francuskim, niemieckim, angielskim i hiszpańskim, od dziś jest już dostępna po polsku. Start polskiej wersji serwisu to kamień milowy dla Wilogo.com, którego działalność jest przedmiotem rosnącego zainteresowania ze strony polskich klientów oraz grafików.
– Jesteśmy przekonani, że Polska będzie dla nas chłonnym rynkiem, podobnie jak to się dzieje w przypadku Fotolii. Polscy projektanci graficzni potrzebują rozwiązań, które my oferujemy, aby przyciągnąć szersze grono potencjalnych klientów i mieć możliwość poszerzania portfolio. Naszym rynkiem numer 1 w Europie jest Francja, a obecnie Niemcy zajmują drugie miejsce. Polska, ze swoim potencjałem, ma duże szanse, żeby wyprzedzić swoich sąsiadów i zostać numerem 2 w tym segmencie rynku. W Polsce jest wielu doskonałych grafików, jest też widoczne zapotrzebowanie na dobre jakościowo projekty. I tu pojawia się nasz serwis, który jest platformą integrującą potrzeby klientów z grafikami – podkreślił Jerome Bazin, prezes Wilogo.com.
Rozwiązanie oparte na współzawodnictwie grafików
Firma zainteresowana zakupem projektu poprzez serwis, wypełnia kreatywny brief na stronie www.wilogo.com i otrzymuje w ciągu kolejnych dni od rejestracji propozycje prac od społeczności graficznej Wilogo, która aktualnie składa się z ponad 20 000 grafików z całego świata. Największe zalety tego narzędzia dla klientów to m.in.:
* DOSTOSOWANIE DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB
Dobry logotyp musi być przede wszystkim niepowtarzalny, łatwy do rozpoznania i sugestywny. Przewagą serwisu Wilogo jest właśnie to, że przedstawia klientom ofertę dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb i wymagań. Odbiorca otrzymuje unikalną możliwość dostępu do spersonalizowanego projektu w atrakcyjnej cenie, już od 695 zł. Dodatkowo umowa o prawach autorskich gwarantuje klientom możliwość dowolnego wykorzystywania i zmieniania zwycięskiego projektu.
* KREATYWNOŚĆ I WYBÓR
Wilogo.com zrzesza w swojej społeczności ponad 20 000 projektantów graficznych z Francji, Niemiec, Polski, Kanady, Kolumbii, Brazylii oraz Indonezji. Klienci mają zatem dostęp do kreatywnych pomysłów profesjonalistów z całego świata.
* PROSTOTA
Cały proces, począwszy od złożenia zamówienia po dostawę plików, odbywa się online, na stronie serwisu Wilogo.com, w czterech prostych krokach. Pierwszy to wybranie niezbędnych opcji i sposobu płatności. Następnie zaczyna się faza projektowa – projektanci nadsyłają swoje prace przez czas od 2 do 15 dni. W tym czasie klient może się komunikować z grafikami indywidualnie lub globalnie, jako z całą grupą, i informować ich na bieżąco o swoich oczekiwaniach. Następnie odbiorca ocenia prace i eliminuje te, które rażąco odbiegają od jego wyobrażenia. Na koniec klient ma czas na podjęcie ostatecznej decyzji, maksymalnie w ciągu 15 dni. W ciągu 48 godzin następujących po wyborze odbiorca może ostatecznie dopracować projekt z autorem zwycięskiej pracy.
* SZYBKOŚĆ
Serwis Wilogo.com dostępny jest przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a proces tworzenia nowego logotypu można zamknąć w ciągu tygodnia.
* SATYSFAKCJA ALBO ZWROT PIENIĘDZY
Wilogo.com oferuje gwarancję „satysfakcja albo zwrot pieniędzy”. Jeżeli klient nie jest zadowolony z rezultatów, jakie uzyskał od grafików może liczyć na zwrot zainwestowanych pieniędzy.
– Niezaprzeczalne są także zalety dla samych projektantów graficznych. Otrzymują możliwość zdobycia dodatkowego dochodu. Korzystają również z dodatkowej możliwości jaką jest bezpośredni kontakt z klientem w atmosferze wzajemnego zrozumienia i całkowitej wolności kreacji. Projektanci mają możliwość pokazania swoich własnych prac, w których mogą przekazać osobiste doświadczenia – powiedział Jerome Bazin, prezes Wilogo.
Również klienci bardzo sobie cenią taką możliwość współpracy:
– Wilogo jest idealnym serwisem dla wszystkich, którzy chcą stworzyć nowe logo, za przystępną cenę. Efektywność i wysoka komunikatywność grafików oferujących swoje projekty była imponująca. Problemem może być wybór odpowiedniej grafiki ponieważ wiele z oferowanych logotypów było na najwyższym poziomie – skomentował przedstawiciel firmy Rosam-Vicard, klienta Wilogo.com
Wilogo w liczbach:
* Ponad 20.000 profesjonalnych grafików jest aktualnie członkami społeczności Wilogo.
* Przeciętnie 166 różnych projektów powstaje w odpowiedzi na prośbę klienta.
* Ponad 1.200 projektów jest wysyłanych każdego dnia na platformę Wilogo.com
* Graficy należący do społeczności Wilogo zarobili ponad 6 milionów złotych.
* Ponad 3.000 klientów zadowolonych z usług oferowanych przez serwis Wilogo.com
O Wilogo
Wprowadzony na rynek w marcu 2006 roku, Wilogo to pierwszy społecznościowy serwis internetowy specjalizujący się w przetargach graficznych i zrzeszający ponad 20 000 grafików. Wilogo jest aktualnie wyznacznikiem jakości w dziedzinie europejskiej grafiki internetowej. Oferuje on wszystkim swoim użytkownikom możliwość stworzenia profesjonalnego logo i szeroko pojętej identyfikacji wizualnej w ciągu kilku dni. Platforma, z siedzibą we Francji i Niemczech, jest obecnie dostępna w pięciu językach: angielskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim i polskim. W marcu 2012 roku, serwis został kupiony przez bank zdjęć Fotolia, europejskiego lidera w segmencie microstocków. W oparciu o międzynarodową reputację Fotolii, działającej w 21 krajach świata, Wilogo zamierza poszerzać działalność o nowe rynki. Z usług Wilogo korzystały m.in. takie marki jak: L'Oréal, Danone, Decathlon, Orangina-Schweppes, SNC oraz Unibail-Rodamco.
Dodatkowe informacje na temat serwisu i jego usług można znaleźć na stronie http://pl.wilogo.com
Nadesłał:
GlobalBrand
|
Komentarze (0)