Firma » Finanse
Wind Mobile ustanawia kolejne rekordowe wyniki
W roku 2014 Spółka prawie czterokrotnie zwiększyła przychody ze sprzedaży, realizując rentowność EBITDA na poziomie 11 milionów, a zysk netto na poziomie 7 milionów złotych. Zarząd zwrócił szczególną uwagę na zmianę jakościową struktury sprzedaży i rosnący o 50% udział produktów własnych. Liderami tych wzrostów są przede wszystkim dwa nowe produkty przejęte wraz z Software Mind - iLumio, którego sprzedaż wzrosła o 50% i LiveBank, z dynamiką sprzedaży ponad 70%. Władze Spółki zapowiedziały, że oczekują jeszcze wyższych wzrostów w tych obszarach produktowych w roku 2015, co wynika zarówno z wejścia na rynki zagraniczne, jak i poszerzania rynku krajowego poprzez otwieranie nowych sektorów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ostatni rok pokazuje jak wiele dzieje się w sferze rozwoju naszych flagowych produktów: iLumio, LiveBanku oraz Ringback Tones. W 2014 roku mieliśmy wiele wdrożeń, wśród których najistotniejszymi są te dla największych instytucji finansowych, jak BZ WBK, należący do Grupy Santander, czy podpisanie umowy z Commerzbankiem. W przypadku iLumio bardzo ważne są zarówno wejście do największych grup hotelarskich, jak Hilton czy InterContinental Hotels Group, a także wkroczenie do nowego sektora, w którym są placówki medyczne, a który stanowi bardzo duży rynek. Usługa Ringback Tones w dalszym ciągu mocno się rozwija, a pozyskanie nowej grupy użytkowników, poprzez udostępnienie nowej aplikacji „Nie ma takiego numeru", otwiera nowy obszar rynku. Rozwój tych produktów, tak jak często powtarzam, jest dla nas strategiczny - mając dobre produkty, uzyskujemy powtarzalne przychody i możemy skutecznie zdobywać rynki zagraniczne. Nawiązanie dużej ilości partnerstw na różnych rynkach zakłada skokowy wzrost sprzedaży, który z naszej firmy stworzy gracza globalnego. - mówi Rafał Styczeń, Prezes Zarządu.
Spotkanie zakończyła sesja pytań i odpowiedzi, które zostaną, wraz z materiałami z konferencji, opublikowane na stronie internetowej www.windmobile.pl/inwestorzy.
Cieszy mnie, że nasze webcasty gromadzą tak wiele zainteresowanych osób, co nie byłoby możliwe w przypadku tradycyjnych konferencji - transmisję oglądało prawie 1,5 tysiąca osób. W tym roku przenosimy się na parkiet główny GPW, więc liczba osób zainteresowanych naszą spółką i uczestniczących w naszych spotkaniach zapewne wzrośnie.- dodaje Rafał Styczeń.
O grupie Wind Mobile S.A
Grupa Wind Mobile, w której skład wchodzi Wind Mobile SA oraz Software Mind SA, jest ekspertem w budowaniu wydajnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających klientom firmy uzyskanie przewagi rynkowej poprzez zwiększenie potencjału sprzedaży. Produkty skierowane są zarówno do szeroko pojętego sektora finansowego, jak i telekomunikacyjnego oraz hotelarskiego. Flagowe rozwiązania firmy to między innymi:
LiveBank - wirtualny oddział banku, umożliwiający kontakt wideo z doradcami (Live Banking), zawieranie transakcji i natychmiastowe reagowanie na potrzeby klientów. Zaawansowane rozwiązanie, wypełniające lukę między internetem, a wizytą w placówce, jest liderem rynku wirtualnej bankowości na jednym z najbardziej rozwiniętych rynków bankowości on-line.
iLumio - zintegrowany system interaktywnej obsługi gości hotelowych, będący równocześnie centrum rozrywki, oferuje gościom atrakcyjne rozwiązania multimedialne i usługi cyfrowe, a hotelarzom efektywne zarządzanie sprzedażą oraz organizacją hotelu. Nowoczesność technologiczna iLumio stawia go w czołówce światowych rozwiązań. Produkt zdobywa 80% nowobudowanych hoteli 4/5* w Polsce.
Ringback Tones - wydajne i skalowalne platformy umożliwiające operatorom komórkowym oferowanie usługi halodzwonków, czyli muzyki, reklam lub informacji w miejscu sygnału oczekiwania na połączenie. Produkt One Ringback, jako pierwszy na świecie, umożliwia efektywną synergię uczestników rynku muzyki cyfrowej, przynosząc im wymierne korzyści.
Rozwiązania Software Mind zostały wielokrotnie docenione m.in. na FinovateFall w Nowym Jorku, EFMA Digital and Mobile Excellence czy European Business Awards. Spółka zatrudnia ponad 250 najwyższej klasy ekspertów i prowadzi wdrożenia na terenie Unii Europejskiej, Bliskiego Wschodu, Północnej Afryki, Ameryki Północnej oraz Australii.
Do grona klientów Software Mind zaliczają się m.in.:
- sektor bankowy: Grupa Raiffeisen, ING Bank Śląski, BNP Paribas Bank, Bank DnB NORD, Deutsche Bank PBC, BZ WBK, Bank Pocztowy, Bank BPH, SK Bank, BIZ Bank,
- sektor hotelarski: Hilton, Best Western, Puro, Arłamów, Mikołajki, Nosalowy Dwór, Grand Lubicz
- sektor telekomunikacyjny: T-Mobile, Orange, Polkomtel, P4, DIALOG Telecom, NETIA, UPC, BillBird, Nova (Islandia).
Więcej informacji na www.softwaremind.pl oraz www.windmobile.pl
Nadesłał:
Agpress
|
Komentarze (0)