Firma » Finanse

Windykacja – kiedy jest szansą, a kiedy kłopotem w obsłudze klienta

Windykacja – kiedy jest szansą, a kiedy kłopotem w obsłudze klienta
Zobacz więcej zdjęć »
Jeśli windykacja jest koniecznością, to jak sprawić, aby wierzyciel nie stracił (a może i coś zyskał), a dłużnik był gotów do współpracy? Czy windykacja jest winą tylko dłużnika? Na te i inne pytania odpowiadamy w Biuletynie Obsługi Klienta – BOK (7-8/2017).

Nasz gość „Rozmowy miesiąca”- Łukasz Kobiec, Business Development Managerw w Altar sp. z o.o. mówi o najnowszych rozwiązaniach dla branży call/contact center oferowanych przez Altar. Odpowiada też m.in. na pytanie, jak i w jakim stopniu nowoczesne rozwiązania informatyczne mogą wspierać proces windykacji. – „…Mamy cały zestaw narzędzi pozwalający prowadzić działania windykacyjne na etapie polubownym i przedsądowym. Dumni jesteśmy z tego, że na potrzeby obsługi procesu windykacyjnego stworzyliśmy własny system, w ramach którego osoba odpowiadająca za jego prowadzenie ma możliwość, jak w CRM, tworzenia modelu naboru klientów do tworzonych kampanii windykacyjnych i określenia sposobu jej prowadzenia (krok po kroku w każdym z kanałów kontaktu). Elementem wykonawczym tak budowanej strategii jest Altar Contact Center ze swoimi mechanizmami (predictive, scripting, scenariusze dzwonienia, wykrywanie poczty głosowej etc.)…”

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: http://customercare.com.pl/AKTUALNOSCI/2017_bok.html )

 

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »